Gå til innhold

test hos legen!!

Anbefalte innlegg

Gjest Nydelige Josefine

Når legen sier at han tar en graviditetstest, er det da som regel ved hjelp av urin??

Leverte både urinprøve og tok 7 glass med blod.

Det hele handler om at jeg er så slapp og sliten hele tiden og har ikke hatt mensen på 70 dager. Har regelmessig mens på 32 dager....

Men alle testen jeg har tatt hjemme, 3 stk har vært "ikke gravid".... også den siste hos legen, men hvis det var ved hjelp av urin så kan det jo hende at den kan være feil??

Har jo hørt at det ikke alltid slår ut på urintest!!

Men hvis legen tok test ved hjelp av blodet mitt så vil vel testen være 100% sikker??

MVH

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/264690-test-hos-legen/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest lykke til da!

da er du nok ikke gravi, jeg var hos legen seinest i dag, med urin (morgenurin) for og få konstantert min raviitet, da fikk jeg beskjed om at de ikke gjorde slik. de sa at testen var like sikker som det de gjorde.. har aldrig hørt det før, men men.. de er jo leger... så jeg fikk time for blodprøve og se hvor angt jeg er kommet.. arti..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/264690-test-hos-legen/#findComment-2150384
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...