Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva gjør alle dere som barberer dere nedentil, gjør dere det virkelig hele tida da? Jeg må lissom gjøre det annen hver dag, eller kanskje hver eneste dag, vokser jo så fort...sukk..

MÅ selvfølgelig ikke gjøre det så ofte, men når man vet at kjæresten liker det best sånn så vil man jo gjerne prøve på det.. men slitsomt, fordi jeg har et aktivt (les stressfullt!) liv..hehe..

Er så feig at jeg ikke tør å vokse da....hmm...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/264720-gutter-liker-jo-ikke-h%C3%A5r-p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Jeg tar bare kanter og under. Ja, det må gjøres ofte...

Før dusjen er det armer, nedentil og legger...Et slags rituale, he, he.

Bena har jeg vokset eller brukt krem på, særlig om sommeren, men er ikke særlig tøff til å tenke tanken på voksing der, likssom...

samma her, tør heller ikke å vokse :S huff.. må jo være sinnsykt vondt! så da må jeg ta høvelen fatt ganske ofte, spørs litt hvor ofte siden jeg ikke har noen kjæreste nå da, men liker at det ikke er skau der nede lissom:p men man kan jo ikke "forlange" at det er helt glattbarbert til enhver tid, må tåle litt stuss:p (også er det ganske kjedelig:p)

Jeg har til vanlig en liten dusk og er glatt ellers. Noen ganger tar jeg en runde med høvelen i dusjen 2-3 ganger i uka, andre ganger kan det gå lengre tid mellom.

Selv om det skulle bli noen mm eller en cm hår så har jeg enda til gode å høre ham klage! :o)

Annonse

¤ Skara ¤ skrev (På 3.2.2007 den 23.07):

selv ei med den "hårmatta"? :))))

Kan ikke tenke meg at de bryr seg om det, innenfor rimelighetens grenser. Hvis kvinner barberer seg, går jeg ut fra at det er for deres egen skyld, eller eventuelt at de tror at menn ikke liker hår.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...