Gjest vondt_og_vanskelig. Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Håper jeg kan få noen kloke ord fra noen som har opplevd lignende..for akkurat nå ser jeg at jeg ikke ser ting helt "klart" fordi om jeg ellers er aldri så full av innsikt. Jeg møtte en mann for ca 3 år siden. Jeg falt pladask og vi endte opp med å være "knullekompiser". Hele tiden har jeg ønsket mer. Han har enten sagt nei, eller vi får bare se. Han var ikke klar for et nytt forhold etc. Men det endte med at han gjorde nettopp det, bare ikke med meg. Jeg har forsøkt å komme meg unna, sagt at jeg har for mange følelser for ham - at jeg ikke bare kan ha dette. Hver gang ender det med at han tar kontakt igjen, gjør de tingene han vet funker og kontakt har vi igjen. Jeg sliter enormt med dette, og det har jeg sagt veldig mange ganger. Etter å ha grått eller skrevet i klartekst hvor jævlig det er, og at jeg ikke kan mer - og han tar kontakt IGJEN, skulle man jo tro at det var fordi han hadde tenkt. Men gang på gang..så er det jo ikke derfor. Han driver massiv trekke til seg/skyve fra seg taktikk, og de gangene jeg skriver at jeg ikke kan mer, blir han sint og sier at jeg styrer så mye og nå er vi "igang igjen liksom". Etter disse snart 3 årene, så maste jeg og maste jeg for noen uker siden etter å få høre hva han egentlig vil med meg! hvorfor har han ikke latt meg gå?? det ender med; "det blir ikke annerledes, gå videre i livet. Men vil du ha en elsker..." det er vel unødvendig å si at det meste raste for meg da. Etter all den tiden, så er det det han sier. Jeg sier jeg aldri mer vil ha noe med han å gjøre igjen. Så etter noen uker, så er han der igjen. Nå er det at han ikke vil slippe noen ordentlig inntil seg, da ender han bare såret, hvem vet hva morgendagen vil bringe etc etc. Han har vel dessverre noen psykopatiske trekk og altfor godt grep på meg. Hva vil jeg med dette..jeg vet ikke. Og her sitter jeg og tenker i mitt stille sinn, at jeg elsker ham. At jeg vil være med ham. At jeg heller måtte godta at han ikke var trofast:( Jeg hører gjerne fra noen som har opplevd lignende. Hvordan håndterer man sånne? hva gjør jeg for å kvele disse følelsene? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/264734-hva-gj%C3%B8r-man-hvordan-komme-over-det/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Han synes det er kjempegreit å ha deg som knullekompis, men han bryr seg ikke om _deg_. Drit i ham!!! Finn deg en hobby å bruke tiden på. Neste gang han tar kontakt sier du (og dette øver du deg på på forhånd): NEI!!! Jeg vil ikke se deg mer. Hadet! Og så legger du på, og tar ikke telefonen neste gang han ringer. Ikke svar på SMS. Oppsøker han deg, så gå en annen vei. Ikke lukk opp døra for ham. Gråt over den tapte drømmen. Men kom deg unna!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/264734-hva-gj%C3%B8r-man-hvordan-komme-over-det/#findComment-2127796 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vondt_og_vanskelig Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Han synes det er kjempegreit å ha deg som knullekompis, men han bryr seg ikke om _deg_. Drit i ham!!! Finn deg en hobby å bruke tiden på. Neste gang han tar kontakt sier du (og dette øver du deg på på forhånd): NEI!!! Jeg vil ikke se deg mer. Hadet! Og så legger du på, og tar ikke telefonen neste gang han ringer. Ikke svar på SMS. Oppsøker han deg, så gå en annen vei. Ikke lukk opp døra for ham. Gråt over den tapte drømmen. Men kom deg unna!!! Takk for svar! går det virkelig an? å ha noe sånt i så lang tid og så har han overhodet ikke følelser for meg? klarer ikke engang å forstå sånt. Jeg skrev til ham hvordan jeg føler dette, hva jeg ikke kan, denne uka, som resulterte i at han ble sint og sa nå er vi igang igjen, hade. Hvorpå jeg skrev; GREIT,jeg ville bare si hva jeg følte, men da er det hade og. Men når jeg sa det, så kommer det; melder deg senere. Som om jeg skjønner hva det betydde. Så jeg skrev til ham i går, var det hade nå da? men jeg har ikke hørt noe overhodet fra ham. Så veldig fint å ikke engang få vite. Og det var nettopp derfor jeg ville at vi skulle bli enige om det, så jeg ikke går og har det i bakhodet at han tar kontakt en eller annen gang. Jeg orker ikke det:( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/264734-hva-gj%C3%B8r-man-hvordan-komme-over-det/#findComment-2128311 Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Du må la være å treffe ham når han tar kontakt. Han ønsker ikke noe annet enn sex, det han vil er å ha deg som elskerinne når det passer ham, men han har jo sagt fra at han ikke vil ha noe forhold. Du sier du har sagt til ham at du ikke vil ha kontakt dersom det ikke kan bli noe mer, fordi det er vondt for deg når du har følelser, og så lurer du på hva som skjer når han tar kontakt med deg IGJEN på tross av at du har sagt at du bare vil hvis det er mer enn som elsker. Han tar sannsynligvi kontakt med deg av følgende grunner: -han vil ha sex med deg -han vet at du ikke sier nei (han har jo taket på deg, det sier du selv) -han vet at siden du sier ja når han tar kontakt, så får han sexen han vil ha, og han gir faen i om du får det vanskelig. Du må si nei når han tar kontakt, dersom du ikke vil ha ham til bare knullekompis. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/264734-hva-gj%C3%B8r-man-hvordan-komme-over-det/#findComment-2128332 Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Takk for svar! går det virkelig an? å ha noe sånt i så lang tid og så har han overhodet ikke følelser for meg? klarer ikke engang å forstå sånt. Jeg skrev til ham hvordan jeg føler dette, hva jeg ikke kan, denne uka, som resulterte i at han ble sint og sa nå er vi igang igjen, hade. Hvorpå jeg skrev; GREIT,jeg ville bare si hva jeg følte, men da er det hade og. Men når jeg sa det, så kommer det; melder deg senere. Som om jeg skjønner hva det betydde. Så jeg skrev til ham i går, var det hade nå da? men jeg har ikke hørt noe overhodet fra ham. Så veldig fint å ikke engang få vite. Og det var nettopp derfor jeg ville at vi skulle bli enige om det, så jeg ikke går og har det i bakhodet at han tar kontakt en eller annen gang. Jeg orker ikke det:( "Melder deg senere" betyr at han melder deg når han har lyst å knulle med deg igjen, og han vet at du sier "ja" i håp om at det denne gangen blir annerledes, og at han får følelser. Det går nok an å være bare knullekompis og ikke få følelser. Du må innse realitetene, han sier det jo rett ut til deg! han vil ikke noe annet enn sex. Du må gi opp å håpe på noe annet. Men så lenge du sier ja hver gang han kontakter deg, så kommer han til å fortsette. For han liker sexen med deg. Det er bare du som kan stoppe dette dersom du ikke vil mer. Han har taket på deg, men han er i det minste ærlig i forhold til at han sier at det ikke kan bli noe mer. Han vil kun treffe deg for sex. Ikke noe mer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/264734-hva-gj%C3%B8r-man-hvordan-komme-over-det/#findComment-2128337 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Takk for svar! går det virkelig an? å ha noe sånt i så lang tid og så har han overhodet ikke følelser for meg? klarer ikke engang å forstå sånt. Jeg skrev til ham hvordan jeg føler dette, hva jeg ikke kan, denne uka, som resulterte i at han ble sint og sa nå er vi igang igjen, hade. Hvorpå jeg skrev; GREIT,jeg ville bare si hva jeg følte, men da er det hade og. Men når jeg sa det, så kommer det; melder deg senere. Som om jeg skjønner hva det betydde. Så jeg skrev til ham i går, var det hade nå da? men jeg har ikke hørt noe overhodet fra ham. Så veldig fint å ikke engang få vite. Og det var nettopp derfor jeg ville at vi skulle bli enige om det, så jeg ikke går og har det i bakhodet at han tar kontakt en eller annen gang. Jeg orker ikke det:( Ja, jeg tror det går ann å drive på slikt uten å ha følelser. De har et ordtak i England som heter: Why buy the cow, when you can get the milk for free. Han får jo den "melken" han ønsker uten å behøve å investere noe. Han er ikke interessert i å investere noe heller - helt tydelig! Trekk deg bort fra ham. Ikke meld ham mer! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/264734-hva-gj%C3%B8r-man-hvordan-komme-over-det/#findComment-2128390 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vondt_og_vanskelig Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 "Melder deg senere" betyr at han melder deg når han har lyst å knulle med deg igjen, og han vet at du sier "ja" i håp om at det denne gangen blir annerledes, og at han får følelser. Det går nok an å være bare knullekompis og ikke få følelser. Du må innse realitetene, han sier det jo rett ut til deg! han vil ikke noe annet enn sex. Du må gi opp å håpe på noe annet. Men så lenge du sier ja hver gang han kontakter deg, så kommer han til å fortsette. For han liker sexen med deg. Det er bare du som kan stoppe dette dersom du ikke vil mer. Han har taket på deg, men han er i det minste ærlig i forhold til at han sier at det ikke kan bli noe mer. Han vil kun treffe deg for sex. Ikke noe mer. Takker masse for svarene deres, det er veldig godt og hjelpfullt. Kan man nærmest vite med sikkerhet at det ikke er sjangser for at han har følelser for meg? jeg melder ikke mer. Har vel ydmyket meg nok nå. Vet ikke om det er fordi det er for vondt å tenke seg at etter såå lang tid og gjennom så mye, at han ikke har en dritt følelser for meg:( eller hva det er. Det kan ikke være at han tenker? Er det sikkert at om han har fått "melka gratis" til nå, at han ikke vil jobbe mer for det siden? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/264734-hva-gj%C3%B8r-man-hvordan-komme-over-det/#findComment-2128466 Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Takker masse for svarene deres, det er veldig godt og hjelpfullt. Kan man nærmest vite med sikkerhet at det ikke er sjangser for at han har følelser for meg? jeg melder ikke mer. Har vel ydmyket meg nok nå. Vet ikke om det er fordi det er for vondt å tenke seg at etter såå lang tid og gjennom så mye, at han ikke har en dritt følelser for meg:( eller hva det er. Det kan ikke være at han tenker? Er det sikkert at om han har fått "melka gratis" til nå, at han ikke vil jobbe mer for det siden? Jeg tror nok det dessverre er den harde realiteten. SKjønner godt at det er vanskelig, Men jeg tror det er lettere for deg om du innser at det faktisk er sånn det er. Så kan du komme videre, og heller treffe noen som er interessert i å gå inn i et forhold. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/264734-hva-gj%C3%B8r-man-hvordan-komme-over-det/#findComment-2128468 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vondt_og_vanskelig Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg tror nok det dessverre er den harde realiteten. SKjønner godt at det er vanskelig, Men jeg tror det er lettere for deg om du innser at det faktisk er sånn det er. Så kan du komme videre, og heller treffe noen som er interessert i å gå inn i et forhold. Ja, du har så rett - det er kjempe vanskelig. Kanskje og fordi vi har vært gjennom så mye tull til nå, at det er vanskelig å forestille seg at det ikke skulle ordnet seg på et vis denne gangen og:( Man vil jo heller helst ikke lande på den konklusjonen når man elsker noen og så gjerne vil ha den personen. Hadde så ønsket han hadde skrevet det ene eller det andre nå. Men nei. Det er vel bare en stor del av meg som IKKE vil at det skal være slutt, som ikke vil stoppe å håpe:( Og dette etter alt som har skjedd. Bare det at han straffer meg på sitt sedvanlige vis nå, for at jeg har laget styr er vel nok til å skulle gjøre meg sint. Men jeg blir ikke det, bare sår og ønsker å gjøre det bra igjen. Og der har vi vel grunnen til at han holder meg på pinebenken nå og sikkert, fordi han vet dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/264734-hva-gj%C3%B8r-man-hvordan-komme-over-det/#findComment-2128567 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vondt_og_vanskelig Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ja, du har så rett - det er kjempe vanskelig. Kanskje og fordi vi har vært gjennom så mye tull til nå, at det er vanskelig å forestille seg at det ikke skulle ordnet seg på et vis denne gangen og:( Man vil jo heller helst ikke lande på den konklusjonen når man elsker noen og så gjerne vil ha den personen. Hadde så ønsket han hadde skrevet det ene eller det andre nå. Men nei. Det er vel bare en stor del av meg som IKKE vil at det skal være slutt, som ikke vil stoppe å håpe:( Og dette etter alt som har skjedd. Bare det at han straffer meg på sitt sedvanlige vis nå, for at jeg har laget styr er vel nok til å skulle gjøre meg sint. Men jeg blir ikke det, bare sår og ønsker å gjøre det bra igjen. Og der har vi vel grunnen til at han holder meg på pinebenken nå og sikkert, fordi han vet dette. Fikk mld om at han trengte bare litt tid og avstand. At han håpet jeg ikke var sint. Han var ikke det. Alt dette skjedde etter at vi endelig var nærere en dag, vi fikk endelig snakket litt. Og så kommer denne reaksjonen etterpå. Den berømte "gummistrikk teorien" om menn. Jeg vet ikke helt hva dette betyr jeg, eller hva jeg skal tenke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/264734-hva-gj%C3%B8r-man-hvordan-komme-over-det/#findComment-2132698 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.