Gå til innhold

hei

anonym3331365381062

Anbefalte innlegg

anonym3331365381062

heisann! jeg har gått noen år med svettproblemer under armene, på føttene og alltid klam i hendene! ellers har er konstant forkjøla og får influenesa/halsbetennelsesymptomer så å si hver uke noen dager! begynner å bli lei nå, men ingen lege finner ut hva det kan være! men har litt lavt stoffskifta,lavt blodtrykk og lavt blod% men det var visst så lite at det ikke var noe å gjøre med. meg jeg er lei av å være hvalsyk og slapp hele tiden. hjelp meg..takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/264832-hei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Hvilke leger har du vært hos? Har du god kommunikasjon med fastlegen din?

Høres ikke slik ut. Be om utskrift av journalen; og se hvilke prøver som er tatt. Hvor lavt er stoffskiftet, og hvordan er det endret seg med årene? Lavt stoffskifte kan gjerne behandles som et forsøk 6-12 mnd. Hvilke prøver er tatt av immun-apparatet? Er det tatt bakterie/sopp-prøver av halsen? Hvordan er livsstilen din? God ernæring er viktig for godt immun-apparat. Har aldri hørt om noen som blir smittet og syke med virus/bakterier så ofte som du sier. Svetteproblemer kan ha med lavt blodsukker, stress eller dårlig blodstrøm sekundært til lite trening eller nikotin å gjøre. Tør å snakke om f.eks angst og depresjon med legen din også. Ellers må du skrive mer om alder, kjønn og livssituasjon for at jeg skal kunne hjelpe bedre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/264832-hei/#findComment-2132339
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...