Gå til innhold

er glad i han, men.. er han psycho?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

snakket rolig med han idag. sa ifra hvor nær jeg var å si at jeg ikke ville bo sammen med han mer. han innrømmet at han hadde oppført seg som en idiot, begynte å sippe. så jeg sa at den type episoder ikke bør gjenta seg, for da er det på hue og rævva ut! så... får håpe det funker bra fremover... krysser dere fingrene for meg?

Han høres ut som han har hatt en dårlig dag og det har gått utover deg. Han har sagt unnskyld, og det virker som han er oppriktig lei seg for det som skjedde. Jeg ville gjort som det og gitt ham en sjanse til. Bare fordi det har skjedd en gang betyr det ikke at det er normalen. Ja, jeg snakker av erfaring.

*krysser fingrene for deg*

Gjest var lei meg.. prøver litt til

Han høres ut som han har hatt en dårlig dag og det har gått utover deg. Han har sagt unnskyld, og det virker som han er oppriktig lei seg for det som skjedde. Jeg ville gjort som det og gitt ham en sjanse til. Bare fordi det har skjedd en gang betyr det ikke at det er normalen. Ja, jeg snakker av erfaring.

*krysser fingrene for deg*

takk :) er det jeg håper og!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...