Gå til innhold

dorthe skappel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke helt hva folk har imot Dorthe Skappel jeg. Hun er ei fin dame hun vel.

Tror kanskje det er misunnelse som ligger bak jeg. Siden hun er over 40 og fortsatt flott.?

Skrevet

Skjønner ikke helt hva folk har imot Dorthe Skappel jeg. Hun er ei fin dame hun vel.

Tror kanskje det er misunnelse som ligger bak jeg. Siden hun er over 40 og fortsatt flott.?

nææ..mange flotte damer på 40 år som jeg beundrer.. men dorthe skappel virker bare falsk og tilgjort..og er så og si aldri på skjermen uten puppene veltende ut av utringningen..

Skrevet

Det er så typisk at man blir beskyldt for å være misunnelig dersom man ikke liker en eller annen pen dame!!

Jeg kan rådigge pene damer - og så de på over 40 - men Fjorte synes jeg blir litt vel utstudert og påtatt og selvopptatt, og kanskje også en smule tett i nøtta.

Absolutt ikke en favoritt, nei!

Men jeg synes jo at hun er både pen og smekker og velkledt.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

nææ..mange flotte damer på 40 år som jeg beundrer.. men dorthe skappel virker bare falsk og tilgjort..og er så og si aldri på skjermen uten puppene veltende ut av utringningen..

akkurat _det_ har jeg også lagt merke til.

Liker heller ikke at hum må vrikke seg inn i innledningen til programmet.Er det henne programmet skal dreie seg om?

Skrevet

Dorthe Skappel er pen, men hun er ikke så naturlig som mange andre, synes jeg.

Skrevet

Nettopp.. synes man burde oppføre seg litt annerledes på TV, uansett hvem det måtte være.

Skrevet

Hun har alltid hatt sin egen klissete stil, men jeg må si at den "nye" Dorthe som plutselig dukket opp var råfin.

Jeg har ikke sett henne på et par år, så kan ikke helt uttale meg om henne nå.

Skrevet

Jeg synes også hun virker vulgær. I tillegg er hun en veldig dårlig og tilgjort programleder, og en skikkelig klisjedronning.

Og alle positurer er grundig innstudert foran speilet, ser det ut som.

Det er også noe veldig Se og Hør-aktig over hele programmet hennes, bl.a. annonseres det stadig med brask og bram at den eller den skal "snakke ut". Men det gjør de aldri.

Skrevet

Jeg kan ikke fordra henne jeg heller. Hun ser bra ut, men det er også alt.

Skrevet

Ja, jeg liker henne ikke!

Mange gutter digger den dama, sier hun er milf osv, men jeg fatter det ikke.

Skrevet

Jeg synes ikke hun virker vulgær, men kanskje heller litt short. Men hun ser jo fresh ut, da.

Gjest ferskentre
Skrevet

Ikke vulgær, men pinlig opptatt av sitt eget ytre. Nydelig dame da, men ikke alt for intelligent, høres det ut som.

Gjest this is a signature
Skrevet

Hun sitter jo og alltid og skrever..

Det er noe ved henne jeg ikke tåler.

Folk sier at selvsikre kvinner er sexy..Det stikk motsatt, spør du meg..

Hun er ikke spesielt ydmyk..Og virker meget klar over at hun ser bra ut.

Skrevet

Jeg synes også hun virker vulgær. I tillegg er hun en veldig dårlig og tilgjort programleder, og en skikkelig klisjedronning.

Og alle positurer er grundig innstudert foran speilet, ser det ut som.

Det er også noe veldig Se og Hør-aktig over hele programmet hennes, bl.a. annonseres det stadig med brask og bram at den eller den skal "snakke ut". Men det gjør de aldri.

Det er veldig tabloidaktig det programmet, ja..

Det er jo bare kjendissladder omtrent..Lavmål.

Og ja - hun bruker bare klisjeer hva gjelder språk.

Skrevet

Hun kan jo kle seg etter alderen..Smakfullt, liksom..Det synes jeg ikke hun har - god smak..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...