Gå til innhold

I dag er det puledag ;-)

Anbefalte innlegg

Gjest ikke signatur ja

Høres ikke særlig spennende ut akkurat. Gjøre det på et bestemt tidspunkt i uka og kanskje på samme klokkeslett også.. Huff nei.. Jeg bare gjetta på at du var i 40 åra, det hørtes nesten sånn ut. Litt sånn kjedelig og daft.. *ler*

Jeg tror det kan være en idé dersom de ikke har sex så ofte, for da kommer kanskje lysten etter hvert også?

Fortsetter under...

fuji1365380447

Høres ikke særlig spennende ut akkurat. Gjøre det på et bestemt tidspunkt i uka og kanskje på samme klokkeslett også.. Huff nei.. Jeg bare gjetta på at du var i 40 åra, det hørtes nesten sånn ut. Litt sånn kjedelig og daft.. *ler*

Alle monner drar.

En dag i uka, er bedre enn ingen dager i uka... :-)

Mannen min er omtrent like trøtt som jeg, så vi er begge såre fornøyd med ordningen.

Men det sier jo seg selv at vi ikke ønsker at det blir permanent.

Kanskje det tar seg opp når ungene blir konfirmert ;-)

fuji1365380447

En gammel arbeidskollega av med hadde slik puledag søndager. Gudskjelovdagen, kalte hun den. :0)

Nå har en annen kollega adoptert dagen, vi tenger ikke, for vi puler som regel hele uka ; 0)

Heldige dere, da!

Det gjorde vi også før Pippelippen kom til verden.

Gudsjelovdagen! Bra navn!

Gjest ikke signatur ja

Nettopp!

Mye vil ha mer, er planen.

Målet mitt er å ha sex hver uke, i alle fall en gang. Men han viser foreløpig liten interesse for å endre ting, og han sa i helgen at det ikke alltid er han hører etter fordi jeg sier ting på ny. Det må jeg vel når han ikke forstår?

Annonse

Alle monner drar.

En dag i uka, er bedre enn ingen dager i uka... :-)

Mannen min er omtrent like trøtt som jeg, så vi er begge såre fornøyd med ordningen.

Men det sier jo seg selv at vi ikke ønsker at det blir permanent.

Kanskje det tar seg opp når ungene blir konfirmert ;-)

Ja da blir det jo sånn bare en 10-15 år til.. GOSJ.. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...