Gå til innhold

Uff...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Først vil jeg bare si tusen takk for all oppmnutringen dere gir meg... Jeg har ikke vært så flink å skrive her i det siste, for er innlagt..

Men jeg har fått lest litt, når jeg har permer og det har alltid hjulpet på humøret mitt! Er så gla dere er til!!

Jeg har vært innlagt for spiseforstyrrelse og alvorlig depresjon.. Har vært innlagt i snart 6 måneder! Begynner å bli ganske lenge.. Jeg sliter fortsatt med akkurat de samme tankene om mat.. Vil så gjerne komme meg ut av dette, men klarer ikke å endre tankene mine..

Jeg har lagt så mye på meg mens jeg har vært på sykehuset..

De sitter vakt på meg når jeg spiser, og 1 time etterpå... Det er jo ganske greit, men noen ganger får jeg helt angst, og vil bare skade meg selv... Selv om jeg egentlig ikke ønsker det...

Jeg håper jeg snart kan bli utskrevet...

Men samtidig føles det litt trygt å være der... Er nesten redd for å komme ut i verden igjen.. Nesten blitt avhengig på en måte..

Der er det alltid folk som har tid til å prate med meg, som prøver å forstå...

De gir meg trygghet og omsorg..

Nei uff... nå skal jeg ikke plage dere mer! Jeg beklager.. Ble bare masse rare tanker fra meg!

Jeg tenker på dere alle sammen! Og håper dere snart får det bedre! Det fortjener dere!

Masse styrkeklemmer fra

Skrevet

Hei ise :)

Høres ut som om du har det mye bedre nå enn for et halvt år siden, og det er jeg veldig glad for. Fint at du har noen som tar vare på deg. Du er ei god jente og du fortjener virkelig et godt liv, så vær tålmodig lille venn!

Stor og god klem fra meg :)

Gjest Celina
Skrevet

Hei ise :)

Høres ut som om du har det mye bedre nå enn for et halvt år siden, og det er jeg veldig glad for. Fint at du har noen som tar vare på deg. Du er ei god jente og du fortjener virkelig et godt liv, så vær tålmodig lille venn!

Stor og god klem fra meg :)

Håper virkelig at det går bedre med deg, det fortjener du absolutt!!!

Ikke skad deg selv, det hjelper ikke.

Ønsker deg bare en lys fremtid!

Kos

Laila Sundgot Schneider, Lege
Skrevet

Kjære ise! Erfaringsmessig blir veldig mange utskrevet for tidlig, som regel pga plassmangel på våre psykiatriske avdelinger. Da du tydligvis sliter på flere områder som selvskading, depresjon, spiseforstyrrelser kan det nok være at du er i behov av lang oppfølgning fra psykiatrien. Du gir uttrykk for at du ennå ikke er der hvor du har en følelse for at det er riktig å bli utskrevet,- og da skal du kjenne på disse følelsene. Før en evt. utskrivelse er det svært viktig at forholdene legges til rette for en tett oppfølgning for deg på veien videre. Stå på, vær glad for at du får hjelp, klarer å ta imot denne hjelpen inntil du har kommet så langt i behandlingen at det føles riktig med en utskrivelse og annen form for oppfølgning, lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...