Barteusen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Heisann! Jeg fikk for to uker siden alle symtomene som tilsier at jeg er på god vei til å få forkjølelse. Så jeg begynte å kle godt på meg, passe på halsen og spise rikelig med frukt for å få C-vitaminer. Det virket som jeg fikk dette under kontroll, og jeg fikk ikke den skikkelige forkjølesen. Men nå har jeg en vanvittig produksjon av seigt slim og en følelse av stikking i halsen. Kjennes nesten ut som om det er et hårtrå som ligger fra bakerst i svelget og et stykke nedover. Det stikker værtst vært gang jeg legger meg ned, noe som gir dårlig nattesøvn. Av og til hoster jeg så hardt pga av irritasjonen i halsen at jeg nesten kaster opp. Stikkingen føles mest nedenfor adamseplet, men strekker seg oppover. Hva kan dette være?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/264952-kl%C3%B8e-og-stikking-i-halsen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.