Gå til innhold

For å ikke virke desperat...

Anbefalte innlegg

Gjest synes jeg

Jeg ville nok synes det var bedre å kaste seg ut i det med "takk for i går osv" for å kaste ballen over på ham. Man trenger ikke innby til noe mer i første omgang, men vente å se hva han gjør videre.

Ville synes det var teit at han skulle lett opp tlf mitt etter 3 dager for å si "takk for sist" feks...

Fortsetter under...

Hvorfor tror du at han ga det visit kortet sitt? Fordi han har fått nye og må kvitte seg med de gamle? Hvis så var tilfelle så hadde du sikkert fått en hel bunke.

Dere jenter er så redde for å vise at dere liker noen at det er helt nifst. Dere er utrolig tafatte. Her sitter dere og liker en person så skal dere ikke vise det. Hva slags tull er det?

Send ei hyggelig melding til han, det er jo det han sitter og venter på.

Gjest Falt pladask

Med fare for å virke paranoid...var dette i Stavanger og snakket han dansk??? Dette virket nesten litt kjent...

Har du hørt noe mer fra han?

Hm, nei desverre... Ikke samme tilfelle og ikke har jeg hørt noe. Har heller ikke turt å sende flere meldinger.

Annonse

Gjest dobbelt pladask

Hm, nei desverre... Ikke samme tilfelle og ikke har jeg hørt noe. Har heller ikke turt å sende flere meldinger.

Hei igjen! Jeg synes at du bør ta kontakt igjen, det er bedre å hoppe i det slik at du finner ut av dette, enn å gå og plage deg selv. Ikke gidd og gjør deg kostbar. Foreslå kaffe slik mange av de andre har foreslått. Lykke til!!! Venter spent på å få høre hvordan dette går!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...