Gå til innhold

uregelmessig og forlange mens perioder.

Anbefalte innlegg

hei jeg er ei jente på 22 som har gått på p-pillen loette28 i litt over tre år. Hadde vanlig mens som varte i 7-8 dager.

Det siste halvåret har mens variere mr på når den kommer og hvor lenge den varer. For 4-5 måneder siden hadde jeg ett opphold på p-pillen pga forglemmelse av pillen på 3 dager. Å da ventet jeg en måned før jeg begynte på pillen igjen.

Når jeg fikk mens igjen da så varte den i en hel måned, oppsøkte legen etter to uker. De tok en gynokologisk undersøkelse men fant ikke noe galt. Så de konstanterte da med at det var pga oppholdet med p-pillen, fikk beskjed om å se ann en uke å kontakte de på nytt vist det ikke hadde gitt seg. noe det da ikke hadde gjort, opp på nytt å da ringte legen til gyn på sykhuset for å forhøre seg. å de mente oxo at det var pga oppholdet å at det ville rette seg selv. Det ga seg jo til slutt, men nå i det siste og før denne episoden (noe jeg fortalte legen) har mens variert fra å komme tre dager før den hvite pillen til å komme siste dagen med hvit pille. Pluss at det da har vart i 12-13 dager den ene måneden og 7 den andre f.eks. Den siste mens jeg har nå startet siste dagen med den hvite pillen, å har vart nå i 13 dager. De 4-5 siste dagene nå har det vært slik at det har avtatt på kvelden, hvor jeg da har fått forhåpninger om at det skal stoppe. Men på morran da er det der igjen. Det var en dag jeg trodde det hadde gitt seg å hadde da samleie med samboeren min å gikk på do når vi var ferdig så var det brått kommet tilbake. Hva kan dette være å hva bør jeg gjøre?? Hilsen en litt bekymret jente.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/264956-uregelmessig-og-forlange-mens-perioder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

lurerfæltpå

det er veldig lett for at kroppen kommer litt i ubalanse etter slike opphold. Og kanskje ekstra når du begynte på igjen med pillen like etter?! Siden du har vært til undersøkelse er det ikke noe å tenke på. Hadde det vært noe hadde de nok funnet det ut da!!kan helt sikkert ta litt tid før ting en tilbake til normalen igjen:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...