Gå til innhold

er sex så viktig?

Anbefalte innlegg

Gjest meg i dag

jeg er noen å tyve, og har vært i et forhold i over fem år. vi er ikke gifte (enda?).

vi har det kjempegodt sammen, koser og kysser en del med hverandre.

men sex derimot. det har vi hatt sikkert to ganger på et halvt år. vi liker det begge to når det står på, men han sier han ikke eiger lyst lengre. problemet har vart i sikkert halvannet år.

jeg har et behov, men det forsvinner (heldigvis) mer og mer fra måned til måned. har snakket med ham om hvorfor han ikke har lyst, men sånn er det vel bare.

han har så gode kvaliteter og egenskaper, og jeg tviler på at jeg vil finne det samme i en annen mann.

hva hvis dette fortsetter? jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, skal mangel på sex føre til at jeg må gjøre det slutt og finne meg en annen mann?

off, jeg har det så vanskelig. er det noen som kan være så vennlig å svare meg. gi meg noen råd, noen tips, litt støtte, litt trøst?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265018-er-sex-s%C3%A5-viktig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest meg i dag

Jeg er gift med en mann som ikke har så stort sexbehov. Jeg er glad i ham men det sliter å ha det slik, for jeg har behov jeg ikke får dekket. Tenk over hvordan det er for deg.

off, ja. det er kjempevanskelig, og jeg tenker ofte på det.

hadde bare dette med sex vært greitt, hadde han jo vært nært perfekt for meg!

Annonse

Gjest meg i dag

Jeg tror det er veldig dårlig utgangspunkt for et langt forhold. Hvordan skal det da bli mange år, for ikke å snakke om etter at man har fått barn?

jeg vet ikke, jeg vet ikke, jeg vet ikke. alt jeg vet er bare at jeg trives så godt sammen med akkurat han!

Gjest meg i dag

La meg si det sånn - jeg skjønner ikke hvordan eksen min holdt ut så lenge med min totalt manglende sexlyst!

Jeg hadde tenkt meg meget, emeget grundig om før jeg hadde stiftet familie med en mann totalt uten sexlyst gitt.

jeg gjør jo ikke annet enn å tenke!

off, ja. det er kjempevanskelig, og jeg tenker ofte på det.

hadde bare dette med sex vært greitt, hadde han jo vært nært perfekt for meg!

Jeg levde i et sexløst samboerskap i 4 år. Aldri mer. Jeg gikk ut fra forholdet med tvillinger på 2 år. 0 sex før jeg ble gravid (prøverørsbarn), under svangerskap og etterpå. En kan skyve det vekk en stund. men ikke for alltid. Min selvtillit var lik 0, kroppen hadde forandret seg etter fødsel etc etc.. Det tok meg år å få tilbake selvtilliten på det seksuelle planet.Sex er viktig i det lange løp for de fleste av oss.

Gjest meg i dag

Jeg hadde ikke klart å være i et forhold uten sex. Jeg hadde heller ikke klart å unngått å følt meg skikkelig avvist dersom han ikke ville ha sex med meg lenger.

føler meg ikke avvist lengre. tar det ikke som om det er kroppen min det er galt med, eller sexen jeg gir. han liker det jo når vi gjør det.

jeg har det så veldig bra. det er det som er problemet. jeg har det så altfor bra til å gi det opp til fordel for sex. men likevel melder jo behovet mitt.

Jeg levde i et sexløst samboerskap i 4 år. Aldri mer. Jeg gikk ut fra forholdet med tvillinger på 2 år. 0 sex før jeg ble gravid (prøverørsbarn), under svangerskap og etterpå. En kan skyve det vekk en stund. men ikke for alltid. Min selvtillit var lik 0, kroppen hadde forandret seg etter fødsel etc etc.. Det tok meg år å få tilbake selvtilliten på det seksuelle planet.Sex er viktig i det lange løp for de fleste av oss.

jeg føler ikke det virker inn på selxbildet mitt noe særlig. har gjort det tidligere, men ikke nå lengre.

men det er "for alltid" som skremmer meg. som du sier, er det vanskelig å leve med for alltid.

Annonse

Jeg er gift med en mann som ikke har så stort sexbehov. Jeg er glad i ham men det sliter å ha det slik, for jeg har behov jeg ikke får dekket. Tenk over hvordan det er for deg.

Jøss, jeg har vært singel i 22 år, men føler vel egentlig ikke at jeg ikke får dekket behovene mine.

Er det først når man er i et forhold og ikke får sex, at denne frustrasjonen brer seg?

Jasså? meg i idag = Kvinnen20. Så det er derfor du har så mange innlegg her. God tid.

hehe, ups, no fuzz about it!!

dæven, det der er fort gjort!

;) avslørte meg der... jaja, da vet du mine dypeste hemmeligheter. ikke si det videre da (ikke alle som går inn på denne tråden).

på forhånd takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...