Gå til innhold

Stor, hoven, rød og lilla ytre kjønnsleppe... huff!

Anbefalte innlegg

Gjest anonym for denne gang

Idag vil jeg være anonym, fordi dette er litt kjipt og vondt. Jeg fikk en kvise nedentil for 3-4 dager siden. Den var sånn "innebygget" og kunne derfor ikke klemmes ut. Men den klødde, og nå er den ene ytre kjønnsleppen min blitt dobbelt så stor som den andre, den er rød/lilla, den er blitt hard og varm.. og så verker det! Inatt hadde jeg feber, og lurer på om det kan være på grunn av dette. Smertene har bredt seg til rundt hoftene og jeg føler meg uvel... De kunne ikke ta imot meg på legeseneteret idag :( Men skal på legevakten senere..

Noen som vet hva dette kan være, og evt hva de kan gjøre? Dette er skikkelig fysisk ubehagelig... jeg har fremdeles litt feber...

Fortsetter under...

Har du vært hos legen?

Hva sa de? God bedring.

Hei!

Det kunne være en mulighet for å måtte skjære i klumpen og få ut puss. Dette er en absess fikk jeg beskjed om, så jeg ble sendt hjem med antibiotika siden det var gått over i lymfesystemet og forårsaker en liten blodforgiftning... fysj... jeg fryser og har vondt. Håper tablettene tar knekken på dette!

Vel... Nå har jeg prøvd TO forskjelige typer tabletter, men alle bare klør og klør. De virker på kjønnsleppen, den er blitt nesten helt fin igjen nå, men hele kroppen er dekket av rødt utslett, som klør mer og mer for hver dag... :(

Nå orker jeg snart ikke mer, jeg har gått på tablettene i 2,5 dager nå, og legen som forskrev tablettene er umulig å få tak i fordi telefonen er opptatt HELE tiden. Skal jeg prøve å slutte på tablettene? De førse jeg begynte på het Diclocil, de jeg holder på med nå heter Ery-Max... Hva tyder det på at jeg holder på å klø av meg huden?

Vel... Nå har jeg prøvd TO forskjelige typer tabletter, men alle bare klør og klør. De virker på kjønnsleppen, den er blitt nesten helt fin igjen nå, men hele kroppen er dekket av rødt utslett, som klør mer og mer for hver dag... :(

Nå orker jeg snart ikke mer, jeg har gått på tablettene i 2,5 dager nå, og legen som forskrev tablettene er umulig å få tak i fordi telefonen er opptatt HELE tiden. Skal jeg prøve å slutte på tablettene? De førse jeg begynte på het Diclocil, de jeg holder på med nå heter Ery-Max... Hva tyder det på at jeg holder på å klø av meg huden?

Det tyder på allergi mot innholdsstoffene...

Jeg reagerer sånn på enkelte typer og har fått beskjed om at jeg må stoppe snarest.

Men du må jo ha noe, for at ikke infeksjonen skal blusse opp, så du bør nok få tak i en lege.

Kanskje noen antihistaminer (allergitabletter) kan dempe reaksjonen enn så lenge?

Det tror jeg ganske sikkert og det er jo ikke farlig heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...