Gjest detteblirrart Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 vi har bestemt oss for å slutte med prevansjon.være forsiktige en stund fremover, for så å prøve å bli gravide slik vi får i begynnelsen av 2007.spennende spennende...og litt skummelt! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Det skal vel være begynnelsen av 2008? Uansett må dere ha lykke til da dere startet! 0 Siter
Musli Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Jaaaa..sant det er skummelt.. Tror ingen er kjempe forberedt og klare uansett!!Er bare å hoppe i det.. er i samme båt selv=) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Åååå, så spennende! Jeg håper dere slipper å måtte prøve så veldig lenge. 0 Siter
akicha Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Så gøy å lese at noen andre tenker på akkurat det samme som oss! Jeg sluttet med prevensjon for en god stund siden, men ikke før nå begynner vi å se for oss prøving. Siden jeg ikke bruker prevensjon har jeg begynt med folat i tilfelle vi skulle være litt "uheldig". Planen vår er å begynne aktiv prøving til sommeren, ikke lykkes de første par mnd og så lykkes og så kommer det et nydeligt lite barn til familien vår sånn i vårgryen 2008 :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.