Gå til innhold

Anbefalte innlegg

min samboer gjennom 23 år har fått psykiske problemer etter å ha hvert sykemeldt over et år.Fikk da store økonomiske problemer av dette,men det har jeg ordnet etter lange og harde tak.Han har for tiden en godt betalt jobb og jeg har jobb,så økonomien er ordnet.Men han har store humørsvingninger

og han har begynt å rote med andre,sier han er glad i meg.men ikke elsker meg,noe jeg ikke tror han på.Reiser i jobben og tar på seg masse ekstra jobbing.Når han er hjemme,så roer han seg etter noen dager og vi har det fint sammen og jeg elsker ham mere i dag enn for 23 år siden.Han hadde store angstanfall på den tiden han var sykemeldtDe store økonomiske klarte han å skjule for meg et helt år,helt til det kom varsling om tvangssalg på huset,jeg fant uåpnet regninger over alt.Han har vanskeli å sette ord på ting og vet ikke helt hvofor han får vondt i brystet.Når han prøver å rote med andre blir han også ustabil i humøret og det begynner å knyte seg i brystet hans.For å komme seg inn på andre damner,sier han at han er singel og betror seg til ukjente.Når jeg spør sier han at det ikke er noe.Han tar løgner både til meg og til de som en prøver å ordne seg.Han stenger da også sønnen sin på 12 år ute,og sin mor og kjente han har der vi bor.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265157-samlivsproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...