Gå til innhold

Blødninger og såre pupper

Anbefalte innlegg

Jeg har to ganger nå (14dgr mellomrom) hatt en-to dager små blødninger (ikke frisk farge). Puppene, eller vortene rettere sagt er til tider veldig merkelige, såre-stramme.

For et par mnd siden måtte jeg fjerne spiralen da denne var på vei ut og gav smerter. Kan menstruasjonen bli annerledes etter at spiralen er fjernet?

Kan denne spiralen ha gjort noe? Lager de rifter om de står feil? Når jeg har hatt samleie så blir det veldig ubehagelig i underlivet. Jeg vil bestille meg en time hos legen min, men kanskje noen kan hinte om hva dette kan være? Det er under et år siden det ble tatt celleprøver og de var fine da....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265170-bl%C3%B8dninger-og-s%C3%A5re-pupper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være en infeksjon som har oppstått etter spiralen som satt feil/satt fast. Du bør gå til legen og få sjekket dette.

Men det forklarer ikke såre brystvorter. Mulig dette ikke har noen sammenheng med småblødningene.

Har du noe sekresjon fra brystene? i sjeldne tilfeller kan man se godartede hormon produserende svulster i hypofysen, som bl.a. kan gi litt melkeproduksjon.

Det kan være en infeksjon som har oppstått etter spiralen som satt feil/satt fast. Du bør gå til legen og få sjekket dette.

Men det forklarer ikke såre brystvorter. Mulig dette ikke har noen sammenheng med småblødningene.

Har du noe sekresjon fra brystene? i sjeldne tilfeller kan man se godartede hormon produserende svulster i hypofysen, som bl.a. kan gi litt melkeproduksjon.

Nei, jeg har ikke merket noe til sekresjon. Nå er timen bestillt, og da skal jeg ha det i bakhodet ang mulig infeksjon. Takk for svar!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...