Gå til innhold

Hva har du i nattbordskuffen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har ikke nattbord :) Bare en "fint plassert" tomeske som duger til å ha en vannflaske på.

Derimot, hvis du spør hva som er i toalettmappa som står oppå klesskapet, så snakker vi rødming ;)

Bør kanskje ikke stå for tilgjengelig nå den nærmeste uken? hihi

Annonse

I nattbordskuffen? He he he. Hverken meg eller min kone har nattbord. Snuskeblader kjøpte vi på Grand Canaria. De ligger på badet, under stuebordet, og...oi, der lå visst et til ved dataen. Dataen er også full i snusk. Dildoer, butplugs og vibratorer ligger i dusjen, ved siden av sengen og... vet ikke helt. Uansett, til dere småbarnsforeldre der ute vil jeg bare si en ting: Suckers !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...