Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snakk med legen din. Han vet vel hva som trengs.

Fastlegen anbefalte det , men fikk avslag pågrunn av manglende dokumentasjon. Vel kroppen min er jo levende bevis på problemet. Så jeg la ved bilde men nok en gang blankt avslag. Finnes det en mal for psoriatikere som kan hjelpe meg i utformingen av dokumentasjonen. Jeg har levd med dette i 30 år og av den grunn ikke tenker over at alt kommer ned på papiret som de jo krever for å å kunne innvilge søknaden. Hjelp meg gjerne noen som har erfaringer å bidra med

Noen trygdekontor har sin egen lille vri på grunnstønad. Da jeg skulle dokumentere at klær og sengetøy ble mer slitt enn normalt så ble jeg fortalt at jeg bare var jålete og likte å handle nytt og jeg har enda ikke skjønt hvordan det kan dokumenteres at jeg ikke er det. Jeg la ved kvitteringer for nytt tøy og sengetøy kjøpt gjennom et helt år. Jegt fikk trukket det av skatten som sykdomsutgifter så der var det dokumentasjon god nok.

Samme legeattest og samme utgifter. Du får prøve å anke men har man fått avslag så er det vanskelig.

Fastlegen anbefalte det , men fikk avslag pågrunn av manglende dokumentasjon. Vel kroppen min er jo levende bevis på problemet. Så jeg la ved bilde men nok en gang blankt avslag. Finnes det en mal for psoriatikere som kan hjelpe meg i utformingen av dokumentasjonen. Jeg har levd med dette i 30 år og av den grunn ikke tenker over at alt kommer ned på papiret som de jo krever for å å kunne innvilge søknaden. Hjelp meg gjerne noen som har erfaringer å bidra med

Kanskje du kan snakke med trygdekontoret, eller om det finnes en forening for psoriatrikere?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...