Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest minniepus

har alle sypmtomer på graviditet,men fremdeles negativt resultat,vet det kan ta lenger tid på noen før det slår ut.Noen som har en anna forklaring på stikking i magen,på forskjellige steder jevnlig i hele døgnet,ømme pupper,kvalm,trøtt,sliten,halsbrann innimellom,ingen mens på lenge,alltid vært regelmessig,men fikk el i desember tror jeg,kjentes sånn ut,og hodepine.Prøver finne andre grunner til disse plagene,endo kommer bare i forbindelse med el eller mens,hatt disse plagene i 4 uker nå,ved endo får man ikke ømme pupper heller som jeg har lest.Tenkte litt på uvi, vært plaget mye av det før men ikke på en god stund nå,og jeg kjenner godt de plagene, og det er ikke sånn nå.Lurer på hva det kan være hvis jeg ikke er gravid.Skal til lege i morgen,hvis test er negativ der også så sier han sikkert det er hormonet bare.sukk.skal ta blodprøve.kan lege kjenne tidlig på livmor ved gu og merke om livmor er forstørret eller noe?Tusen takk for alle svar...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265269-annen-%C3%A5rsak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være en graviditet som ikke har slått ut på tester enda, eller det kan være at du ønsker veldig at du er gravid og at kroppen din spiller deg et puss. Veldig vanlig, dessverre.

Men ta deg gjerne en tur til legen for å få det sjekket ut hvis mensen er veldig forsinket.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265269-annen-%C3%A5rsak/#findComment-2133513
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...