Bagg Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 takker først for en god teneste. har nå gått 50 prosent sykemeldt siden starten av mai pga. prolaps og ting ser ikke ut til å endre seg. har smerter i korsrygg,venstre ben og det er det samme om jeg sitter, går eller står. har vært til legen 4 ganger til kontroll og har tatt mr. røntgen pluss to andre røntgener jeg ikke vet navnet på, men det er ikke så vesentlig da det er konstantert prolaps. mitt spørsmål er om legen har rett når han påstår at vi alle har litt vondt i ryggen, for så å skrive ut mere smertestillende som voltaren, paralgin forte og brexidol,for så å sende meg på jobb med beskjed om at dette må gå over av seg selv . jeg jobber som vaktmester med endel tunge løft og når jeg belaster ryggen så er resultatet at jeg går i bakken pga. smerter i ryggen. har fått arbeidsgiver til å gi meg relativt lette arbeidsoppgaver, men det river ganske så bra der bak i ryggen for det. er det noe tidsperspektiv for hvor lenge man går før dette leges? eller en behandling av spesialist? er det noen mulighet for en evnt. omskollering når man har prolaps. går lange turer og får daglig masasje av helsepersonell uten at dette hjelper.kiopraktor har jeg blitt frarådet fra av to leger tidligere, men kan dette hjelpe alikevell? Vennlig hilsen bagg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2653-prolaps/ Del på andre sider Flere delingsvalg…