Bagg Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 takker først for en god teneste. har nå gått 50 prosent sykemeldt siden starten av mai pga. prolaps og ting ser ikke ut til å endre seg. har smerter i korsrygg,venstre ben og det er det samme om jeg sitter, går eller står. har vært til legen 4 ganger til kontroll og har tatt mr. røntgen pluss to andre røntgener jeg ikke vet navnet på, men det er ikke så vesentlig da det er konstantert prolaps. mitt spørsmål er om legen har rett når han påstår at vi alle har litt vondt i ryggen, for så å skrive ut mere smertestillende som voltaren, paralgin forte og brexidol,for så å sende meg på jobb med beskjed om at dette må gå over av seg selv . jeg jobber som vaktmester med endel tunge løft og når jeg belaster ryggen så er resultatet at jeg går i bakken pga. smerter i ryggen. har fått arbeidsgiver til å gi meg relativt lette arbeidsoppgaver, men det river ganske så bra der bak i ryggen for det. er det noe tidsperspektiv for hvor lenge man går før dette leges? eller en behandling av spesialist? er det noen mulighet for en evnt. omskollering når man har prolaps. går lange turer og får daglig masasje av helsepersonell uten at dette hjelper.kiopraktor har jeg blitt frarådet fra av to leger tidligere, men kan dette hjelpe alikevell? Vennlig hilsen bagg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2653-prolaps/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bagg Skrevet 20. august 2000 Forfatter Del Skrevet 20. august 2000 takker først for en god teneste. har nå gått 50 prosent sykemeldt siden starten av mai pga. prolaps og ting ser ikke ut til å endre seg. har smerter i korsrygg,venstre ben og det er det samme om jeg sitter, går eller står. har vært til legen 4 ganger til kontroll og har tatt mr. røntgen pluss to andre røntgener jeg ikke vet navnet på, men det er ikke så vesentlig da det er konstantert prolaps. mitt spørsmål er om legen har rett når han påstår at vi alle har litt vondt i ryggen, for så å skrive ut mere smertestillende som voltaren, paralgin forte og brexidol,for så å sende meg på jobb med beskjed om at dette må gå over av seg selv . jeg jobber som vaktmester med endel tunge løft og når jeg belaster ryggen så er resultatet at jeg går i bakken pga. smerter i ryggen. har fått arbeidsgiver til å gi meg relativt lette arbeidsoppgaver, men det river ganske så bra der bak i ryggen for det. er det noe tidsperspektiv for hvor lenge man går før dette leges? eller en behandling av spesialist? er det noen mulighet for en evnt. omskollering når man har prolaps. går lange turer og får daglig masasje av helsepersonell uten at dette hjelper.kiopraktor har jeg blitt frarådet fra av to leger tidligere, men kan dette hjelpe alikevell? Vennlig hilsen bagg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2653-prolaps/#findComment-10739 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bagg Skrevet 20. august 2000 Forfatter Del Skrevet 20. august 2000 takker først for en god teneste. har nå gått 50 prosent sykemeldt siden starten av mai pga. prolaps og ting ser ikke ut til å endre seg. har smerter i korsrygg,venstre ben og det er det samme om jeg sitter, går eller står. har vært til legen 4 ganger til kontroll og har tatt mr. røntgen pluss to andre røntgener jeg ikke vet navnet på, men det er ikke så vesentlig da det er konstantert prolaps. mitt spørsmål er om legen har rett når han påstår at vi alle har litt vondt i ryggen, for så å skrive ut mere smertestillende som voltaren, paralgin forte og brexidol,for så å sende meg på jobb med beskjed om at dette må gå over av seg selv . jeg jobber som vaktmester med endel tunge løft og når jeg belaster ryggen så er resultatet at jeg går i bakken pga. smerter i ryggen. har fått arbeidsgiver til å gi meg relativt lette arbeidsoppgaver, men det river ganske så bra der bak i ryggen for det. er det noe tidsperspektiv for hvor lenge man går før dette leges? eller en behandling av spesialist? er det noen mulighet for en evnt. omskollering når man har prolaps. går lange turer og får daglig masasje av helsepersonell uten at dette hjelper.kiopraktor har jeg blitt frarådet fra av to leger tidligere, men kan dette hjelpe alikevell? Vennlig hilsen bagg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2653-prolaps/#findComment-11843 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bagg Skrevet 20. august 2000 Forfatter Del Skrevet 20. august 2000 takker først for en god teneste. har nå gått 50 prosent sykemeldt siden starten av mai pga. prolaps og ting ser ikke ut til å endre seg. har smerter i korsrygg,venstre ben og det er det samme om jeg sitter, går eller står. har vært til legen 4 ganger til kontroll og har tatt mr. røntgen pluss to andre røntgener jeg ikke vet navnet på, men det er ikke så vesentlig da det er konstantert prolaps. mitt spørsmål er om legen har rett når han påstår at vi alle har litt vondt i ryggen, for så å skrive ut mere smertestillende som voltaren, paralgin forte og brexidol,for så å sende meg på jobb med beskjed om at dette må gå over av seg selv . jeg jobber som vaktmester med endel tunge løft og når jeg belaster ryggen så er resultatet at jeg går i bakken pga. smerter i ryggen. har fått arbeidsgiver til å gi meg relativt lette arbeidsoppgaver, men det river ganske så bra der bak i ryggen for det. er det noe tidsperspektiv for hvor lenge man går før dette leges? eller en behandling av spesialist? er det noen mulighet for en evnt. omskollering når man har prolaps. går lange turer og får daglig masasje av helsepersonell uten at dette hjelper.kiopraktor har jeg blitt frarådet fra av to leger tidligere, men kan dette hjelpe alikevell? Vennlig hilsen bagg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2653-prolaps/#findComment-12947 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bagg Skrevet 20. august 2000 Forfatter Del Skrevet 20. august 2000 takker først for en god teneste. har nå gått 50 prosent sykemeldt siden starten av mai pga. prolaps og ting ser ikke ut til å endre seg. har smerter i korsrygg,venstre ben og det er det samme om jeg sitter, går eller står. har vært til legen 4 ganger til kontroll og har tatt mr. røntgen pluss to andre røntgener jeg ikke vet navnet på, men det er ikke så vesentlig da det er konstantert prolaps. mitt spørsmål er om legen har rett når han påstår at vi alle har litt vondt i ryggen, for så å skrive ut mere smertestillende som voltaren, paralgin forte og brexidol,for så å sende meg på jobb med beskjed om at dette må gå over av seg selv . jeg jobber som vaktmester med endel tunge løft og når jeg belaster ryggen så er resultatet at jeg går i bakken pga. smerter i ryggen. har fått arbeidsgiver til å gi meg relativt lette arbeidsoppgaver, men det river ganske så bra der bak i ryggen for det. er det noe tidsperspektiv for hvor lenge man går før dette leges? eller en behandling av spesialist? er det noen mulighet for en evnt. omskollering når man har prolaps. går lange turer og får daglig masasje av helsepersonell uten at dette hjelper.kiopraktor har jeg blitt frarådet fra av to leger tidligere, men kan dette hjelpe alikevell? Vennlig hilsen bagg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2653-prolaps/#findComment-14051 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bagg Skrevet 20. august 2000 Forfatter Del Skrevet 20. august 2000 takker først for en god teneste. har nå gått 50 prosent sykemeldt siden starten av mai pga. prolaps og ting ser ikke ut til å endre seg. har smerter i korsrygg,venstre ben og det er det samme om jeg sitter, går eller står. har vært til legen 4 ganger til kontroll og har tatt mr. røntgen pluss to andre røntgener jeg ikke vet navnet på, men det er ikke så vesentlig da det er konstantert prolaps. mitt spørsmål er om legen har rett når han påstår at vi alle har litt vondt i ryggen, for så å skrive ut mere smertestillende som voltaren, paralgin forte og brexidol,for så å sende meg på jobb med beskjed om at dette må gå over av seg selv . jeg jobber som vaktmester med endel tunge løft og når jeg belaster ryggen så er resultatet at jeg går i bakken pga. smerter i ryggen. har fått arbeidsgiver til å gi meg relativt lette arbeidsoppgaver, men det river ganske så bra der bak i ryggen for det. er det noe tidsperspektiv for hvor lenge man går før dette leges? eller en behandling av spesialist? er det noen mulighet for en evnt. omskollering når man har prolaps. går lange turer og får daglig masasje av helsepersonell uten at dette hjelper.kiopraktor har jeg blitt frarådet fra av to leger tidligere, men kan dette hjelpe alikevell? Vennlig hilsen bagg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2653-prolaps/#findComment-15155 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bagg Skrevet 20. august 2000 Forfatter Del Skrevet 20. august 2000 takker først for en god teneste. har nå gått 50 prosent sykemeldt siden starten av mai pga. prolaps og ting ser ikke ut til å endre seg. har smerter i korsrygg,venstre ben og det er det samme om jeg sitter, går eller står. har vært til legen 4 ganger til kontroll og har tatt mr. røntgen pluss to andre røntgener jeg ikke vet navnet på, men det er ikke så vesentlig da det er konstantert prolaps. mitt spørsmål er om legen har rett når han påstår at vi alle har litt vondt i ryggen, for så å skrive ut mere smertestillende som voltaren, paralgin forte og brexidol,for så å sende meg på jobb med beskjed om at dette må gå over av seg selv . jeg jobber som vaktmester med endel tunge løft og når jeg belaster ryggen så er resultatet at jeg går i bakken pga. smerter i ryggen. har fått arbeidsgiver til å gi meg relativt lette arbeidsoppgaver, men det river ganske så bra der bak i ryggen for det. er det noe tidsperspektiv for hvor lenge man går før dette leges? eller en behandling av spesialist? er det noen mulighet for en evnt. omskollering når man har prolaps. går lange turer og får daglig masasje av helsepersonell uten at dette hjelper.kiopraktor har jeg blitt frarådet fra av to leger tidligere, men kan dette hjelpe alikevell? Vennlig hilsen bagg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2653-prolaps/#findComment-16259 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bagg Skrevet 20. august 2000 Forfatter Del Skrevet 20. august 2000 takker først for en god teneste. har nå gått 50 prosent sykemeldt siden starten av mai pga. prolaps og ting ser ikke ut til å endre seg. har smerter i korsrygg,venstre ben og det er det samme om jeg sitter, går eller står. har vært til legen 4 ganger til kontroll og har tatt mr. røntgen pluss to andre røntgener jeg ikke vet navnet på, men det er ikke så vesentlig da det er konstantert prolaps. mitt spørsmål er om legen har rett når han påstår at vi alle har litt vondt i ryggen, for så å skrive ut mere smertestillende som voltaren, paralgin forte og brexidol,for så å sende meg på jobb med beskjed om at dette må gå over av seg selv . jeg jobber som vaktmester med endel tunge løft og når jeg belaster ryggen så er resultatet at jeg går i bakken pga. smerter i ryggen. har fått arbeidsgiver til å gi meg relativt lette arbeidsoppgaver, men det river ganske så bra der bak i ryggen for det. er det noe tidsperspektiv for hvor lenge man går før dette leges? eller en behandling av spesialist? er det noen mulighet for en evnt. omskollering når man har prolaps. går lange turer og får daglig masasje av helsepersonell uten at dette hjelper.kiopraktor har jeg blitt frarådet fra av to leger tidligere, men kan dette hjelpe alikevell? Vennlig hilsen bagg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2653-prolaps/#findComment-17363 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bagg Skrevet 20. august 2000 Forfatter Del Skrevet 20. august 2000 takker først for en god teneste. har nå gått 50 prosent sykemeldt siden starten av mai pga. prolaps og ting ser ikke ut til å endre seg. har smerter i korsrygg,venstre ben og det er det samme om jeg sitter, går eller står. har vært til legen 4 ganger til kontroll og har tatt mr. røntgen pluss to andre røntgener jeg ikke vet navnet på, men det er ikke så vesentlig da det er konstantert prolaps. mitt spørsmål er om legen har rett når han påstår at vi alle har litt vondt i ryggen, for så å skrive ut mere smertestillende som voltaren, paralgin forte og brexidol,for så å sende meg på jobb med beskjed om at dette må gå over av seg selv . jeg jobber som vaktmester med endel tunge løft og når jeg belaster ryggen så er resultatet at jeg går i bakken pga. smerter i ryggen. har fått arbeidsgiver til å gi meg relativt lette arbeidsoppgaver, men det river ganske så bra der bak i ryggen for det. er det noe tidsperspektiv for hvor lenge man går før dette leges? eller en behandling av spesialist? er det noen mulighet for en evnt. omskollering når man har prolaps. går lange turer og får daglig masasje av helsepersonell uten at dette hjelper.kiopraktor har jeg blitt frarådet fra av to leger tidligere, men kan dette hjelpe alikevell? Vennlig hilsen bagg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2653-prolaps/#findComment-18467 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bagg Skrevet 20. august 2000 Forfatter Del Skrevet 20. august 2000 takker først for en god teneste. har nå gått 50 prosent sykemeldt siden starten av mai pga. prolaps og ting ser ikke ut til å endre seg. har smerter i korsrygg,venstre ben og det er det samme om jeg sitter, går eller står. har vært til legen 4 ganger til kontroll og har tatt mr. røntgen pluss to andre røntgener jeg ikke vet navnet på, men det er ikke så vesentlig da det er konstantert prolaps. mitt spørsmål er om legen har rett når han påstår at vi alle har litt vondt i ryggen, for så å skrive ut mere smertestillende som voltaren, paralgin forte og brexidol,for så å sende meg på jobb med beskjed om at dette må gå over av seg selv . jeg jobber som vaktmester med endel tunge løft og når jeg belaster ryggen så er resultatet at jeg går i bakken pga. smerter i ryggen. har fått arbeidsgiver til å gi meg relativt lette arbeidsoppgaver, men det river ganske så bra der bak i ryggen for det. er det noe tidsperspektiv for hvor lenge man går før dette leges? eller en behandling av spesialist? er det noen mulighet for en evnt. omskollering når man har prolaps. går lange turer og får daglig masasje av helsepersonell uten at dette hjelper.kiopraktor har jeg blitt frarådet fra av to leger tidligere, men kan dette hjelpe alikevell? Vennlig hilsen bagg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2653-prolaps/#findComment-19571 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Kjære Bagg. Det er litt vanskelig å gi eksakte svar når jeg ikke vet hvor stort prolapset ditt er,i hvilken retning det sitter,og hvordan det stemmer med de utstrålende smertene.De smertestillende tabl.er vel greie nok,men det er viktig at man ikke tar disse slik at øket feilbelastning ikke merkes pga.tabl.virkning. Hvis jobben kan tilrettelegges er det ikke noe problem å jobbe, men hvis dette medfører øket behov for smertestillende stiller jeg et lite spørsmål ved det.Det skal ikke "knekkes" på prolapset,slik at hvis du går til kiropraktor må det være for annen type behandling. Primært anbefaler jeg fysioterapeut med trening og øvelser,evt.traksjon og massasje. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2653-prolaps/#findComment-9890 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Kjære Bagg. Det er litt vanskelig å gi eksakte svar når jeg ikke vet hvor stort prolapset ditt er,i hvilken retning det sitter,og hvordan det stemmer med de utstrålende smertene.De smertestillende tabl.er vel greie nok,men det er viktig at man ikke tar disse slik at øket feilbelastning ikke merkes pga.tabl.virkning. Hvis jobben kan tilrettelegges er det ikke noe problem å jobbe, men hvis dette medfører øket behov for smertestillende stiller jeg et lite spørsmål ved det.Det skal ikke "knekkes" på prolapset,slik at hvis du går til kiropraktor må det være for annen type behandling. Primært anbefaler jeg fysioterapeut med trening og øvelser,evt.traksjon og massasje. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2653-prolaps/#findComment-10994 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Kjære Bagg. Det er litt vanskelig å gi eksakte svar når jeg ikke vet hvor stort prolapset ditt er,i hvilken retning det sitter,og hvordan det stemmer med de utstrålende smertene.De smertestillende tabl.er vel greie nok,men det er viktig at man ikke tar disse slik at øket feilbelastning ikke merkes pga.tabl.virkning. Hvis jobben kan tilrettelegges er det ikke noe problem å jobbe, men hvis dette medfører øket behov for smertestillende stiller jeg et lite spørsmål ved det.Det skal ikke "knekkes" på prolapset,slik at hvis du går til kiropraktor må det være for annen type behandling. Primært anbefaler jeg fysioterapeut med trening og øvelser,evt.traksjon og massasje. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2653-prolaps/#findComment-12098 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Kjære Bagg. Det er litt vanskelig å gi eksakte svar når jeg ikke vet hvor stort prolapset ditt er,i hvilken retning det sitter,og hvordan det stemmer med de utstrålende smertene.De smertestillende tabl.er vel greie nok,men det er viktig at man ikke tar disse slik at øket feilbelastning ikke merkes pga.tabl.virkning. Hvis jobben kan tilrettelegges er det ikke noe problem å jobbe, men hvis dette medfører øket behov for smertestillende stiller jeg et lite spørsmål ved det.Det skal ikke "knekkes" på prolapset,slik at hvis du går til kiropraktor må det være for annen type behandling. Primært anbefaler jeg fysioterapeut med trening og øvelser,evt.traksjon og massasje. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2653-prolaps/#findComment-13202 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Kjære Bagg. Det er litt vanskelig å gi eksakte svar når jeg ikke vet hvor stort prolapset ditt er,i hvilken retning det sitter,og hvordan det stemmer med de utstrålende smertene.De smertestillende tabl.er vel greie nok,men det er viktig at man ikke tar disse slik at øket feilbelastning ikke merkes pga.tabl.virkning. Hvis jobben kan tilrettelegges er det ikke noe problem å jobbe, men hvis dette medfører øket behov for smertestillende stiller jeg et lite spørsmål ved det.Det skal ikke "knekkes" på prolapset,slik at hvis du går til kiropraktor må det være for annen type behandling. Primært anbefaler jeg fysioterapeut med trening og øvelser,evt.traksjon og massasje. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2653-prolaps/#findComment-14306 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Kjære Bagg. Det er litt vanskelig å gi eksakte svar når jeg ikke vet hvor stort prolapset ditt er,i hvilken retning det sitter,og hvordan det stemmer med de utstrålende smertene.De smertestillende tabl.er vel greie nok,men det er viktig at man ikke tar disse slik at øket feilbelastning ikke merkes pga.tabl.virkning. Hvis jobben kan tilrettelegges er det ikke noe problem å jobbe, men hvis dette medfører øket behov for smertestillende stiller jeg et lite spørsmål ved det.Det skal ikke "knekkes" på prolapset,slik at hvis du går til kiropraktor må det være for annen type behandling. Primært anbefaler jeg fysioterapeut med trening og øvelser,evt.traksjon og massasje. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2653-prolaps/#findComment-15410 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Kjære Bagg. Det er litt vanskelig å gi eksakte svar når jeg ikke vet hvor stort prolapset ditt er,i hvilken retning det sitter,og hvordan det stemmer med de utstrålende smertene.De smertestillende tabl.er vel greie nok,men det er viktig at man ikke tar disse slik at øket feilbelastning ikke merkes pga.tabl.virkning. Hvis jobben kan tilrettelegges er det ikke noe problem å jobbe, men hvis dette medfører øket behov for smertestillende stiller jeg et lite spørsmål ved det.Det skal ikke "knekkes" på prolapset,slik at hvis du går til kiropraktor må det være for annen type behandling. Primært anbefaler jeg fysioterapeut med trening og øvelser,evt.traksjon og massasje. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2653-prolaps/#findComment-16514 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Kjære Bagg. Det er litt vanskelig å gi eksakte svar når jeg ikke vet hvor stort prolapset ditt er,i hvilken retning det sitter,og hvordan det stemmer med de utstrålende smertene.De smertestillende tabl.er vel greie nok,men det er viktig at man ikke tar disse slik at øket feilbelastning ikke merkes pga.tabl.virkning. Hvis jobben kan tilrettelegges er det ikke noe problem å jobbe, men hvis dette medfører øket behov for smertestillende stiller jeg et lite spørsmål ved det.Det skal ikke "knekkes" på prolapset,slik at hvis du går til kiropraktor må det være for annen type behandling. Primært anbefaler jeg fysioterapeut med trening og øvelser,evt.traksjon og massasje. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2653-prolaps/#findComment-17618 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Kjære Bagg. Det er litt vanskelig å gi eksakte svar når jeg ikke vet hvor stort prolapset ditt er,i hvilken retning det sitter,og hvordan det stemmer med de utstrålende smertene.De smertestillende tabl.er vel greie nok,men det er viktig at man ikke tar disse slik at øket feilbelastning ikke merkes pga.tabl.virkning. Hvis jobben kan tilrettelegges er det ikke noe problem å jobbe, men hvis dette medfører øket behov for smertestillende stiller jeg et lite spørsmål ved det.Det skal ikke "knekkes" på prolapset,slik at hvis du går til kiropraktor må det være for annen type behandling. Primært anbefaler jeg fysioterapeut med trening og øvelser,evt.traksjon og massasje. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2653-prolaps/#findComment-18722 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Kjære Bagg. Det er litt vanskelig å gi eksakte svar når jeg ikke vet hvor stort prolapset ditt er,i hvilken retning det sitter,og hvordan det stemmer med de utstrålende smertene.De smertestillende tabl.er vel greie nok,men det er viktig at man ikke tar disse slik at øket feilbelastning ikke merkes pga.tabl.virkning. Hvis jobben kan tilrettelegges er det ikke noe problem å jobbe, men hvis dette medfører øket behov for smertestillende stiller jeg et lite spørsmål ved det.Det skal ikke "knekkes" på prolapset,slik at hvis du går til kiropraktor må det være for annen type behandling. Primært anbefaler jeg fysioterapeut med trening og øvelser,evt.traksjon og massasje. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2653-prolaps/#findComment-19826 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.