Gjest anton23 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 jeg har har iløpet av det siste halve året hatt sexuelt forhold til 3 forskjellige kvinner , og alle 3 har etter en viss tid fått problemer med underlivet. smerter , spes ved tissing og urinveis infeksjon. Har tatt en klamydia test , som kom tilbake negativ. Dette er veldig frustrerende for meg. Skjønner ikke helt hva som er galt , eller hva jeg kan gjøre med det !? er det noen som har vært borti lignende ? Kan det være bakterier i spermen som kan skape problemene ? 0 Siter
liten pike, 22 Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Det er mange jenter som får urinveisinfeksjon etter sex. Noe som kan gjøres for å forebygge dette, er å gå på do og tisse, etter dere har hatt sex. Vet ikke helt hvorfor dette hjelper, men har vel noe med bakterier å gjøre. Så du får nevne dette til din neste partner 0 Siter
Henrik82 Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Det er mange jenter som får urinveisinfeksjon etter sex. Noe som kan gjøres for å forebygge dette, er å gå på do og tisse, etter dere har hatt sex. Vet ikke helt hvorfor dette hjelper, men har vel noe med bakterier å gjøre. Så du får nevne dette til din neste partner Eller kalde gulv. Å gå barbeint på kalde gulv gir urinveisinfeksjon. Det kan jo hende at han har usannsynlig kalde gulv. Da ville symptomene avta når forholdet var over. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.