Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest anton23

jeg har har iløpet av det siste halve året hatt sexuelt forhold til 3 forskjellige kvinner , og alle 3 har etter en viss tid fått problemer med underlivet. smerter , spes ved tissing og urinveis infeksjon. Har tatt en klamydia test , som kom tilbake negativ.

Dette er veldig frustrerende for meg. Skjønner ikke helt hva som er galt , eller hva jeg kan gjøre med det !? er det noen som har vært borti lignende ? Kan det være bakterier i spermen som kan skape problemene ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265379-tr%C3%B8bbel-i-t%C3%A5rnet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

liten pike, 22

Det er mange jenter som får urinveisinfeksjon etter sex. Noe som kan gjøres for å forebygge dette, er å gå på do og tisse, etter dere har hatt sex. Vet ikke helt hvorfor dette hjelper, men har vel noe med bakterier å gjøre. Så du får nevne dette til din neste partner ;)

Det er mange jenter som får urinveisinfeksjon etter sex. Noe som kan gjøres for å forebygge dette, er å gå på do og tisse, etter dere har hatt sex. Vet ikke helt hvorfor dette hjelper, men har vel noe med bakterier å gjøre. Så du får nevne dette til din neste partner ;)

Eller kalde gulv. Å gå barbeint på kalde gulv gir urinveisinfeksjon. Det kan jo hende at han har usannsynlig kalde gulv. Da ville symptomene avta når forholdet var over.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...