Gå til innhold

Mulig å bli forelska i en man ikke synes er pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Humor er viktig, sier du?

Det må være fordi dere damer ikke eier humor sjøl og bestandig tar dere nær av ting.

Det var litt av en generalisering.

• Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

11

• Mary Poppins

9

• Sofline

9

• tzatziki1365380058

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Det spørs jo helt hva en legger i ordet 'pen'.

Selvfølgelig kan man bli forelsket i en man ikke synes er klassisk pen, men man kan ikke bli forelsket i en man ikke synes er tiltrekkende.

over30firebarn
Skrevet

Kan virke som din kompis er en anelse utseendefiksert:)

Jeg faller overhodet ikke for "klassisk" pene menn.

Min mann har fått høre at han er den "heldige" av oss to. Utrolig hva folk finner på å si.Uttalelsen kom fra en mann:)

Slik jeg ser det så er jeg den heldige.

Jeg synes han er rålekker! Ser jo at han ikke er modelltypen, langt fra perfekt. Men det smilet, den sjarmen, humoren: Ingen over, ingen ved siden av!!:)Dessuten er han snill. Machomenn fikk jeg nok av i tyveårene.

Litt mage og skjeive fortenner er jo bare sjarmerende:)

Skrevet

Det var litt av en generalisering.

Hva sa jeg, dere har ikke humor ;-)

Skrevet

Min mann har fått høre at han er den "heldige" av oss to. Utrolig hva folk finner på å si.Uttalelsen kom fra en mann:)

Jeg synes han er rålekker! Ser jo at han ikke er modelltypen, langt fra perfekt. Men det smilet, den sjarmen, humoren: Ingen over, ingen ved siden av!!:)Dessuten er han snill. Machomenn fikk jeg nok av i tyveårene.

"Machomenn fikk jeg nok av i tyveårene."

Dette gir meg forhåpninger. Virker som dere damer kommer til fornuft etter hvert.

Skrevet

Nja, alt har ei grense. Til sjuende og sist er det personligheta som er viktigst. Men utseendet teller. Har vært borti jenter jeg aldri kunne ha vært sammen med, til tross for at kjemi og alt ellers stemmer. Har ei venninne blant annet, som både utseendemessig og stilmessig er så traust og treig og kjedelig at det aldri kunne blitt noe feiing der i gården. Selv om jeg liker henne kjempegodt.

En skal heller ikke se bort fra det faktum at de fleste menn liker å ha ei dame ved sin side som andre menn snur seg etter. Godt å få være ltt stolt av dama si!

Skrevet

Nja, alt har ei grense. Til sjuende og sist er det personligheta som er viktigst. Men utseendet teller. Har vært borti jenter jeg aldri kunne ha vært sammen med, til tross for at kjemi og alt ellers stemmer. Har ei venninne blant annet, som både utseendemessig og stilmessig er så traust og treig og kjedelig at det aldri kunne blitt noe feiing der i gården. Selv om jeg liker henne kjempegodt.

En skal heller ikke se bort fra det faktum at de fleste menn liker å ha ei dame ved sin side som andre menn snur seg etter. Godt å få være ltt stolt av dama si!

Hehe, hvorfor er hu venninna di hvis du synes hun er både traust, treig og kjedelig?

Skrevet

Han er nok meget utseendefokusert, ja. Men han har vel også rett til det, iom at han er en damemagnet av dimensjoner. Så det kan kanskje forstås at han sier "det er mange damer på linja som jeg liker kjempegodt, men ikke er pene nok".

Gjest gresstrå
Skrevet

Ja, det går an! Kanskje ikke hvis du sjekker ute på byen, men hvis man først blir kjent med personen, så blir han penere etterhvert;) (eller eventuelt mindre pen, hvis han er modell-kjekk med stort ego. Å SÅ LEI jeg er sånne menn. ALDRI mer!) Og er man forelska, så er han jo superkjekk uansett hvor fæl han objektivt er;)Når man har blitt kjent er det ikke utseende som er viktig, men kjemien og det man har sammen.

Men jeg tror nok det varierer litt fra person til person. Noen fokuserer helt enkelt mer på utseende.

sammfunnskritiker
Skrevet

veien til jentenes hjerte, hvor går den? Om man vektlegger god sex, kan det kanskje gå på bekostning av utseende, er penger og god økonomi en motivasjonsfaktor kan det gå på bekostning av utseende, skal det være PENT å se på kan det gå på bekostning av noe annet. JEg tror deter individuellt hva man "faller" for i en forelskelse.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Humor er viktig, sier du?

Det må være fordi dere damer ikke eier humor sjøl og bestandig tar dere nær av ting.

Det blir en veldig nærliggende tanke at det ikke er så rart at du er singel...

Og da har jeg hverken sett utseendet ditt eller andre "størrelser".

Skrevet

Det blir en veldig nærliggende tanke at det ikke er så rart at du er singel...

Og da har jeg hverken sett utseendet ditt eller andre "størrelser".

Nei, det går nok mer på personligheten.

Utseendet er det ikke noe i veien med, bortsett fra at jeg er ganske lav (hvilket skremmer vekk 60-70% av alle damer, men det er fortsatt MANGE igjen). Og størrelsen er det ingen andre enn dere dolere som har kjennskap til, så det er neppe forklaringen det heller.

Skrevet

Hehe, hvorfor er hu venninna di hvis du synes hun er både traust, treig og kjedelig?

Du er visst ikke av de kjappeste, du. Jeg snakka om utseende og stil. Personligheta hennes er noe helt annet.

Skrevet

Du er visst ikke av de kjappeste, du. Jeg snakka om utseende og stil. Personligheta hennes er noe helt annet.

Vanligvis er jeg kjapp som faen, men nå har jeg vært våken i 27 timer i strekk.

Skrevet

Vanligvis er jeg kjapp som faen, men nå har jeg vært våken i 27 timer i strekk.

Da burde du finne buan.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei, det går nok mer på personligheten.

Utseendet er det ikke noe i veien med, bortsett fra at jeg er ganske lav (hvilket skremmer vekk 60-70% av alle damer, men det er fortsatt MANGE igjen). Og størrelsen er det ingen andre enn dere dolere som har kjennskap til, så det er neppe forklaringen det heller.

En kommentar av den typen du akkurat serverte MP er ikke å anbefale om du ønsker å bli godt likt.

Som et lite tips, så er MP ei nydelig jente (har sett bilde av henne, ja) som er mer eller mindre singel. Så du burde heller prøve å vise godsiden overfor henne, enn å komme med plumpe uttalelser...

Gjest Pontiac
Skrevet

Det er mulig for noen, deriblandt meg :)

Ble kjent med en via nettet for mange år siden, og vi hadde en aldeles flott, lekende og fin kommunikasjon.

Etter en god stund på nettet var det tid for å møtes.

Jeg fikk sjokk omtrent, mannen var ikke det minste fin.

Men vi ble et par, og jeg var en stund veldig forelsket, i ham, i hans personlighet, i hans utseende.

På en scala fra en til ti vil jeg i dag si en 2 kanskje.

En god, god stund gikk og hverddagen innhentet oss, vi fikk vist frem litt mer sider og jeg begynte å mistrives.

Da ble også utseende et problem for meg.

Til slutt gikk det ikke lenger, han viste sider jeg ikke klarte å handskes selv om han var noe av det snilleste.

Når han en kveld valset inn på soverommet helt totalbarbert så gikk det et støkk i meg, han var særdeles tynn og uten hår så han ut som en svært ung tenåring.

Ingen hit med andre ord.

Hadde han hatt, for meg, tiltrekkende sider så hadde nok forholdet fungert.

Men når han først glapp på det så ble også utseende en viktig del av hele pakka.

Jeg har i det hele tatt vært med en del "spesiellep" typer utseendemessig, og jeg har hatt modellignende saker i favn.

For meg har ting dreid seg om kjemi, blikk ol.

Nå som jeg drar litt på årene ;) så liker jeg at mannen har litt utseende, jeg må innrømme det.

Og stor mandig kropp er et megaplus :D

Skrevet

En kommentar av den typen du akkurat serverte MP er ikke å anbefale om du ønsker å bli godt likt.

Som et lite tips, så er MP ei nydelig jente (har sett bilde av henne, ja) som er mer eller mindre singel. Så du burde heller prøve å vise godsiden overfor henne, enn å komme med plumpe uttalelser...

Lol. Jeg viser meg stort sett som en kjernekar her inne, og alle som har lest innleggene mine vet at jeg ikke legger noe vondt i slikt.

MP er vel uansett for gammel for meg?

Skrevet

Det er mulig for noen, deriblandt meg :)

Ble kjent med en via nettet for mange år siden, og vi hadde en aldeles flott, lekende og fin kommunikasjon.

Etter en god stund på nettet var det tid for å møtes.

Jeg fikk sjokk omtrent, mannen var ikke det minste fin.

Men vi ble et par, og jeg var en stund veldig forelsket, i ham, i hans personlighet, i hans utseende.

På en scala fra en til ti vil jeg i dag si en 2 kanskje.

En god, god stund gikk og hverddagen innhentet oss, vi fikk vist frem litt mer sider og jeg begynte å mistrives.

Da ble også utseende et problem for meg.

Til slutt gikk det ikke lenger, han viste sider jeg ikke klarte å handskes selv om han var noe av det snilleste.

Når han en kveld valset inn på soverommet helt totalbarbert så gikk det et støkk i meg, han var særdeles tynn og uten hår så han ut som en svært ung tenåring.

Ingen hit med andre ord.

Hadde han hatt, for meg, tiltrekkende sider så hadde nok forholdet fungert.

Men når han først glapp på det så ble også utseende en viktig del av hele pakka.

Jeg har i det hele tatt vært med en del "spesiellep" typer utseendemessig, og jeg har hatt modellignende saker i favn.

For meg har ting dreid seg om kjemi, blikk ol.

Nå som jeg drar litt på årene ;) så liker jeg at mannen har litt utseende, jeg må innrømme det.

Og stor mandig kropp er et megaplus :D

Gjerne litt pondus også. Bedre enn tynn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...