asconac Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hei! Jeg har problemer med å få orgasme når jeg har sex sammen med en gutt. Har hatt den samme sexpartneren en stund nå. Jeg klarer liksom ikke helt å slappe av. Han sier at det nok er pga at jeg er uerfaren, noe jeg nok til en viss grad også er. Han er ikke veldig flink til å hjelpe til, og når han gjør det, blir det for voldsomt og jeg trekker meg unna. Har du noen tips på hva jeg kan gjøre? Jeg savner også forspill. Kanskje noe av feilen ligger der? Hvordan kan jeg si det til han uten at han tar det ille opp? Håper du kan hjelpe meg...... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/265535-har-problemer-med-%C3%A5-f%C3%A5-orgasme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
bettys Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg har heller aldri fått orgasme med en partner (og heller ikke aleine ). Tror nok at det er noe med at du ikke klarer å slappe av 100%, ihvertfall føler jeg det sånn da. men veit ikke åssen jeg skal få løst det da.. men forspill kan nok få deg til å bli mer avslappet. og hvis du har vært sammen med han en stund så føler du deg vel trygg med han. men hvis du klarer å få det til alene, kan du jo vise han/ bruke hånda hans.. ha sex uten samleie kanskje kan hjelpe noen ganger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/265535-har-problemer-med-%C3%A5-f%C3%A5-orgasme/#findComment-2136116 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 For at jeg skal kunne få orgasme, må jeg være skikkelig gira og sitte oppå mannen min. Da blir det fart på sakene! Men det er slett ikke alltid det skjer - og det hender innimellom at det kan skje i andre stilliger også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/265535-har-problemer-med-%C3%A5-f%C3%A5-orgasme/#findComment-2136124 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Her ligger feilen hos dere begge, han tar seg ikke god nok tid og stimulerer deg heller ikke på riktig måte. Han er nok ikke så erfaren han heller. I tillegg spenner du deg for mye som selvsagt ikke fører til at dette blir noe bedre. Men generelt er det ikke så veldig rart at du ikke får orgasme heller. Dere jenter er litt mer trege enn hva vi menn er. Når du er alene og onanerer så tenker du de rette tankene, ligger i den rette stillingen, tar på deg selv med rett trykk, riktig hastighet, stopper og starter på de rette tidspunktene, strammer de riktige musklene, osv, osv. Alt dette blir forstyrret når kjæresten din er der, i tillegg vil ikke han klare å gjøre dette like godt for deg, spesielt ikke når dere er uerfarne. Når det gjelder hvordan du vil ha sex, så må du være mer åpen på hva du vil ha og hvordan. Han er ikke synsk eller tankeleser, så kommunikasjon er svært viktig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/265535-har-problemer-med-%C3%A5-f%C3%A5-orgasme/#findComment-2136554 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest akkurat Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg har heller aldri fått orgasme med en partner (og heller ikke aleine ). Tror nok at det er noe med at du ikke klarer å slappe av 100%, ihvertfall føler jeg det sånn da. men veit ikke åssen jeg skal få løst det da.. men forspill kan nok få deg til å bli mer avslappet. og hvis du har vært sammen med han en stund så føler du deg vel trygg med han. men hvis du klarer å få det til alene, kan du jo vise han/ bruke hånda hans.. ha sex uten samleie kanskje kan hjelpe noen ganger. Stikkordet her er kommunikasjon. Som det er nevnt tidligere her er ikke partneren din noen tankeleser, så du må rett og slett fortelle ham hvordan du vil ha det. Vet det kan være litt pinlig, men det er bedre i lengden bådefor deg og han. Selv får jeg aldri orgasme under samleie, men min mann hjelper meg med den saken utenom og det funker kjempebra for oss begge. Saken er at jeg måtte "lære" han hvordan jeg ville ha det, selv om han ikke akkurat var uerfaren på damefronten før han møtte meg. Og han var lykkelig over at jeg turde si ifra. Jeg får av og til en følelse av at vi damer kan være litt nervøse for å fortelle hva vi ønsker seksuelt i fare for å såre mennenes stolthet, og at det til slutt legger en demper og en følelse av utilfredshet når det kommer til sex. Vi er jo flinke til å si ifra hvordan vi vil ha skittentøyet vasket, så hvorfor ikke si ifra hvordan vi vil ha det seksuelt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/265535-har-problemer-med-%C3%A5-f%C3%A5-orgasme/#findComment-2136938 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gro Isachsen, Sexolog Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Du må få ham til å skjønne at kvinner og menn har ulike forutsetninger for å nyte og at kvinner trenger tid, særlig til å merke at de tenner og får lyst til å gå videre. Dessuten trenger kvinner flest klitorisstimulering for å få til spenningsoppbyggingen. Klitoris er vår koseknapp, på samme måte som penis er det for ham. Skjønner han ikke det kan du jo spørre ham hvordan han ville reagert om han skulle hatt sex uten at penis ble kjælt med i det hele tatt. Mange får bedre sex når de klarer å kjæle med klitoris selv, under samleiet. Det er dessuten klart du ikke nyter, når han blir for direkte, for tidlig. Da er dere sannsynligvis i full gang med samleiet før du har tent, om du i det hele tatt får tenning da. Om han ikke tar mer hensyn til deg, er han neppe verd å satse videre på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/265535-har-problemer-med-%C3%A5-f%C3%A5-orgasme/#findComment-2149783 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jannis 16 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 klitoral orgasme: du starter på et platå. hvor nerme toppenhun er avhenger av hvor kåt hun er. etter et lite stykke klattring, når hun et nytt platå. når det er like før hun nærmer seg platået får hun rykkninger nedentil og det føles som om det kiler på klitoris. slik fortsetter det helt til pangavsluttningen. du nærmer deg helt klart, men noen tips fra dama mi: - HVIS! du ikke er kjent med klitorisen din, dropp vibratoren. fingre er mye bedre for å finne ut hvor det føles best. - prøv å konsentrere deg om noe annet enn hva du driver med. ikke jobben eller ubetalte regninger, men finn på en god fantasi. gjerne noe kinky som du virkelig tenner på. dårlig fantasi? prøv å finne noen historier på nettet - ta deg god tid, slapp av med det du gjør, men ikke slapp av i musa. stramming der nede hjelper flesteparten til å komme. - onani trenger ikke å være noe for single. få gjerne med en type som er flink til å tenne deg. som ikke nødvendigvis har den flotteste rumpa, men kysser deg på halsen og forteller deg snuskete historier o.l. og husk. noen ytterst få har lettere for vaginal enn klitoral orgasme. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/265535-har-problemer-med-%C3%A5-f%C3%A5-orgasme/#findComment-2157833 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.