Gå til innhold

Symtomer på kjønnssykdom 1 dag etter oralsex??

Anbefalte innlegg

Hei! Igår mottok jeg oralsex fra en annen mann. Jeg har merket litt svie ytterst ved urinåpningen etter urinering. De fleste steder står det at man ikke merker noe til symptomer før ca 1 uke etter at man har blitt smittet, bortsett fra Gonore som kan ta 2-7 dager. Er det lurt av meg å gå til legen allerede nå med en gang og få tatt prøver? Er det mulig å påvise kjønnssykdommer allerede 1 dag etter sex? Jeg har hørt at man kan få medisiner allerede før sykdommen har brutt ut, men vil man være sikret at disse tar knekken på ulumskhetene. Mvh, Gutt74

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Hei,

Det er riktig at vanligvis tar det litt tid før infeksjoner gir symptomer. Det gjelder generelt og det gjelder også i penis. Jeg ville anta at dine symptomer skyldes mer en slags mekanisk reaksjon enn infeksjon. Du bør kunne vente i alle fall til imorgen. Hvis du får andre symptomer, f. eks. det blir rød omkring åpningen eller svien blir mer uttalt bør du søke lege. Hvis svien blir borte til imorgen kan du la det være. (Jeg tenker på at det er fredag imorgen og det kan være vanskelig å komme til lege i helgen)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...