vitami Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Ønsker handle dette på nett for har hørt at det er er mye rimeligere. Men hvordan finner jeg fram i jungelen av produkter. Det er jo så mye å velge i. Noen som kan anbefale produkter? 0 Siter
scara Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg bruker bare produkter fra oriflame - og er kjempefornøyd med disse. Dessuten koster de ikke så mye. Sjekk www.oriflame.no 0 Siter
vitami Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Skrevet 10. februar 2007 Jeg bruker bare produkter fra oriflame - og er kjempefornøyd med disse. Dessuten koster de ikke så mye. Sjekk www.oriflame.no Hvor finner man oriflame da 0 Siter
scara Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Hvor finner man oriflame da På nettet, eller via et medlem :-) http://www.oriflame.no/index.jhtml 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Jeg bruker bare produkter fra oriflame - og er kjempefornøyd med disse. Dessuten koster de ikke så mye. Sjekk www.oriflame.no Noen produkter du vil anbefale? 0 Siter
scara Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Noen produkter du vil anbefale? hehe.... ALLE !! Neida - tuller bare. Det kommer helt an på hva du er ute etter, si det og jeg kan tipse deg :-) Er medlem selv, og storliker å holde på med det ;-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 hehe.... ALLE !! Neida - tuller bare. Det kommer helt an på hva du er ute etter, si det og jeg kan tipse deg :-) Er medlem selv, og storliker å holde på med det ;-) Skulle gjerne hatt en foundation for tørr blandingshud. Som ikke flasser av. De fleste flasser av når jeg tar dem på. Har dem krem eller noe lignende for sprekker i hælene? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 http://www.strawberrynet.com/staticIndex/skincareIndex_1.html 0 Siter
scara Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Skulle gjerne hatt en foundation for tørr blandingshud. Som ikke flasser av. De fleste flasser av når jeg tar dem på. Har dem krem eller noe lignende for sprekker i hælene? Det viktigste er et godt underlag med fuktighetskrem før foundation. Oriflame har foundation som heter "t-balance" i 6 nyanser, som er oljefri og gir fukt til tørre partier samt at den kontrollerer glansen i t-sonen. Når det gjelder sprekker i hælene er det bare en type salisyl...vaselin på apoteket som hjelper, men oriflame har en krem som heter "soothing foot cream" som er god etter vask og skrubb av føttene. Håper dette hjelper deg litt :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.