Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Wenche2

Min første mens dag var 26 jan(Den varte bare noen få dager)Men ettersom jeg forstår skal eggløsningstida reknes ut fra første mens dag...Så den 5 feb begynte jeg med eggløsningstest.(har ikke fått eggløsning ifølge den enda)Vi har hatt samleie hver dag siden mens.stop...Er det mulig at jeg kan være gravid..og at ikke testen slær helt ut(for jeg får vel ikke eggløsning dersom jeg allerede er befruktet????)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265577-eggl%C3%B8snings-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du blir ikkje gravid uten å ha hatt eggløysing (og den ville slått ut på ein test). Dessuten så har eg høyrt at eggløysingstesten kan vise positivt om du er gravid...Og det er som Sofline seier ca 14 (det kan variere litt) dagar _før_ neste mens...Litt komplisert dette her ;) Lykke til med prøvinga!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...