Gå til innhold

Fødeplass pga sykdom, kan jeg bli sendt bort?

Anbefalte innlegg

Gjest Syk gravid

Hvis jeg får plass på et sykehus (f.eks. Ullevål eller Riksen) og har alvorlige kroniske sykdommer som gjør at jeg bør føde på et av disse sykehusene kan jeg da være trygg på at jeg faktisk får føde der, eller kan jeg også risikere å bli sendt til et annet sykehus fordi det er fullt? Jeg som er syk bør jo ha prioritet foran vanlige gravide, men hvis de kom først den dagen slik at det er fullt, hva skjer da?

Fortsetter under...

Jeg har en kronisk sykdom. Forrige gang jeg var gravid ble det sagt at de kunne sende meg til riksen (hadde fødeplass på Ullevåll), men ingen andre steder. Jeg synes du skal ta dette opp med legen din slik at du kan slippe å engste deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...