Gå til innhold

hvordan merker mann det?

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87

heisann, jeg og min forloved prøver å få barn, jeg er nå 4 dagen forsein med menustarsjonen ( ikkje det at det er så mye.....)men jeg har hatt symptomer på at mensen skal komme, slik det alltid er.. men nå har de forsvunnet og jeg føler virkelig ikke at jeg skal ha mensen i det hele tatt. har vært litt sein de siste mnd pga at vi prøver og det går utover kroppen hvordan jeg tenker. så jeg har pleid og ta en test for og få tanken vekk, og får deretter mensen. men mitt spm er til dere som har fått barn: merker man noe, forvisvinner mensen smertene og symptomene på at mensen er på vei eller...? vet ingenting og føler det er så dumt og måtte kjøpe test hver mand pga min usikkerhet. viss dere forstår. viss jeg er gravid har dette sikkert skjedd for ca 2 uker siden... har smerter i brystvortene ellers føler jeg meg helt vanlig, hehe. fikk også utflod i dag, det har jeg ikkje hatt på over en uke.. så hva sier dere?på forhånd takk for svar :) ha en fin dag!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265624-hvordan-merker-mann-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde menssymptomer (ikke at jeg har så veldig mange av dem) i ca. to uker. Så forsvant de, men mensen kom selvsagt ikke.

Så merket jeg nesten ikke noe til graviditeten før brystene begynte å forandre seg.

Man kan godt være gravid uten noen symptomer i det hele tatt så tidlig.

Gjest Vekten87

Jeg hadde menssymptomer (ikke at jeg har så veldig mange av dem) i ca. to uker. Så forsvant de, men mensen kom selvsagt ikke.

Så merket jeg nesten ikke noe til graviditeten før brystene begynte å forandre seg.

Man kan godt være gravid uten noen symptomer i det hele tatt så tidlig.

nå har jeg tatt en test, den viste at jeg ikkje var gravid, men etter en stund kom det at jeg var gravid... men det sto at "vik unna alle tegn som forekommer etter 10 min"... greit det men mensen kommer ikkje og jeg tisser i ett sett... blir det for dumt og prøve igjen i morgen? med en annen test for å få alt på det reine så mensen kanskje kommer?? brukte en test med navnet "clearblue" noen som har erfaring med denne? tok testen tidlig, bare 5 dager over tiden.. har aldrig vært så sein..... noen råd??

har så lyst på barn så ble glad då den viste noe annet, men den gleden varte jo ikke lenge... :(

takk til dere som svarer meg:)

nå har jeg tatt en test, den viste at jeg ikkje var gravid, men etter en stund kom det at jeg var gravid... men det sto at "vik unna alle tegn som forekommer etter 10 min"... greit det men mensen kommer ikkje og jeg tisser i ett sett... blir det for dumt og prøve igjen i morgen? med en annen test for å få alt på det reine så mensen kanskje kommer?? brukte en test med navnet "clearblue" noen som har erfaring med denne? tok testen tidlig, bare 5 dager over tiden.. har aldrig vært så sein..... noen råd??

har så lyst på barn så ble glad då den viste noe annet, men den gleden varte jo ikke lenge... :(

Jeg ville tatt en ny test i morgen. En venninne av meg opplevde det samme som det og trodde ikke at hun var gravid, men det viste seg senere at det var hun.

Clearblue er en anerkjent test. Men uansett type bør man følge bruksanvisningen.

Forsøk igjen dersom mensen ikke kommer, og bruk da morgenurin.

Gjest lykke til

Ta ny test du.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...