Gjest Noen blir aldri fornøyd:) Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Har trodd jeg var gravid, har skrevet endel her i det siste. Men så fikk jeg mensen. Ok, det er ikke noe stress, første forsøk kan man ikke regne med å treffe på. Men jeg reagerer på en ting og det er at brystene er ømme fremdeles etter at mensen har startet. De pleier å bli ømme like før mens, og bli vanlige igjen med en gang blødningen starter. Dette som kalles festeblødning (uten å egentlig tro at det er det jeg har) virker det som en vanlig blødning? Med "rent" blod? 0 Siter
Gemini Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 En festeblødning har vel friskt rødt blod, men mindre og mer kortvarig enn vanlig mens, tror jeg. Var i alle fall slik jeg opplevde det, men det kan jo være forskjellig fra person til person. 0 Siter
Gjest Noen blir aldri fornøyd:) Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 En festeblødning har vel friskt rødt blod, men mindre og mer kortvarig enn vanlig mens, tror jeg. Var i alle fall slik jeg opplevde det, men det kan jo være forskjellig fra person til person. Tusen takk for svar! Men trodde du ikke at det var mensen som kom? 0 Siter
Gemini Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Tusen takk for svar! Men trodde du ikke at det var mensen som kom? Jeg hadde en litt ustabil mens i månedene forut, så jeg var egentlig ikke sikker. Men fant etter hvert ut at det kunne være greit å ta en test. 0 Siter
polka Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg hadde ikke festeblødning i det hele tatt, så det er nok ganske individuelt. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har vært gravid tre ganger og har aldri hatt festeblødning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.