Gå til innhold

Limb Girdle og mere :)

Anbefalte innlegg

Hei :)

Lurer på om noen har erfaring med Limb Girdle, og ha smerter i sammenheng med det. Det er jo så få medisiner man kan bruke for ikke å bli mere svekket.

Jeg vet ennå ikke hvilken gentype jeg har av det ennå,

men håper det ikke tar så mange årene til jeg kan få det.

Jeg har lest en del om Limb Girdle men ikke funnet ut noe om de har smerter eller ikke, og hva de kan gjøre for å få bort noen av smertene.

Jeg har hatt i en del år hatt en annen diagnose som har brent ut ( håper da det) som heter Polymyositis, og når den herja i kroppen min så fant de ikke ut hva det var som lå under dette.

Jeg har stått på masse prednisolon i mange år, da hadde jeg de leddsmertene til å begynne med , og fikk da de fleste bivirkningene som står i boka, men siden jeg har slutta på de og det er noen år siden, så har bare mere smerter kommet. Jeg vet jo at Pred. tar en del smerter så det er naturlig , men hvorfor skal det komme så mye smerter nå ?

Noen som har erfaring med dette ?

Enten noen som har hatt Polimyositis, og det har brent ut , eller Limb Girdel.

Vet liksom ikke hva jeg skal gjøre når legen ikke vet hva de skal gjøre.

Håper på svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265723-limb-girdle-og-mere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...