Gå til innhold

Fiskelukt fra skjede etter sex med en spesiell mann.

Anbefalte innlegg

Jeg er singel, og har hatt sex med 5 forskjellige partnere det siste året, og har hatt samleie med de forskjellige flere ganger. Men hver gang jeg har vært sammen med en spesiell av disse, får jeg fiskelukt og utflod fra skjeden,- som ikke lar seg fjerne med annet en Dalacin. Jeg har hatt og har fortsatt sex med de andre fra tid til annen, men dette skjer kun med denne mannen. Når han blir kåt, væsker han utrolig masse, og det lukter ganske stramt av glidemiddelet hans. Dette har jeg heller aldri opplevd..denne væsken og at det lukter slik. Han har en fast partner utenom meg.. Dette er ekstremt plagsomt for meg, og særlig da vi ønsker å satse på hverandre. Men dette er meget plagsomt for meg. Jeg er 32 år og har aldri opplevd dette før,- fiskelukt og utflod, og det at det bare er med en spesiell mann er litt rart. Jeg har konfrontert han med dette, og om han bruker noen medisiner, men det gjør han ikke.

Fortsetter under...

Kanikke1365381065

Jeg opplevde også dette en gang jeg hadde regemessig sex med to forskjellige partnere. Etter den ene luktet det helt sinnssykt! Fikk masse utflod og rare lukter. Men han var veldig nøye på alt sånt, var nøye på at ikke jeg "hadde med meg" noe, og det var ikke noe som var galt med ham. Var vel bare dårlig kjemi. Lukten hos meg forsvant med ham, og har aldri kjent noe lignende siden. Han jeg er sammen med nå har også "glidemiddel", men jeg lukter ikke noe etter at vi har hatt sex, så det er ikke noe galt med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...