Gå til innhold

betatt av vennen til ekssamboeren

Anbefalte innlegg

jeg og eks-samboeren var sammen i fem år. For to år siden hadde han et sidesprang, som vi bearbeidet og jeg aksepterte det og vi valgte å fortsette.

Da hadde vi prøvd å få barn i et halvt år og vi valgte da å sette dette på vent og rydde opp i forholdet.

Så forsøkte vi igjen og jeg ble gravid i oktober i fjor.

Like etter, fant jeg ut at han ikke hadde kuttet ut sidesprangene og at han nå hadde hatt en fast jente han traff over et halvt år. (Hun hadde funnet ut av dobbeltlivet hans og oppsøkte oss hjemme).

Det ble selvsagt slutt mellom oss etter dette.

Han har kuttet all kontakt og vil ikke ha barnet lengre.

Jeg har tatt en avgjørelse og forbereder meg på å leve som alenemor for ungen som kommer til sommeren.

Nå i det siste har jeg fått virkelig god kontakt med en av eksens venner. Han har virkelig støttet meg i en tøff tid.

Han har invitert meg ut, vi har vært på kino og nå vil han at vi skal reise til Madrid sammen.

Han er en utrolig mann, kjekk, snill og god.

Jeg er virkelig betatt av han. Og det er så godt å føle at noen er betatt av meg også; selv om jeg sitter her med en voksende mage og sårede følelser..

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/265806-betatt-av-vennen-til-ekssamboeren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...