Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en kvinne på 30 år. Jeg har to barn 3 og 5 år. Etter andre svangerskap fikk jeg diagnosen hyperinsulinemi. Jeg sliter med overvekt, 86 kg 172 cm. Formen er for tiden bra uten medisinering. Fikk tidligere Metformin. Av og til slitne perioder, men lenger og lenger mellom hver gang.

Jeg har i ca. 3 uker hatt smerter i det ene brystet. Jeg har ikke tenkt særlig over det, har trodd jeg har slått meg under trening. Vondt å ligge på brystet om natten. En kveld ville jeg kjenne på brystet og da kom det sort væske ut av brystvorten. Da jeg tørket det av på et hvitt papir, var verken mørkegrønn.

Jeg gikk til legen og han tok prøven av verken. Ga meg antibiotika. Svar etter tre dager om at det ikke var infeksjon. Ingen effekt av en ukes antibiotikakur. Nå er det gått to uker siden jeg oppdaget det sorte verken. Jeg har vært på mammografi for en uke siden.

Jeg føler at tiden går fra meg. Er det jeg som er hysterisk. Jeg har fått beskjed om å ringe førstkommende tirsdag. Er det noen som har opplevd noe lignende. Hvorfor kommer det verk ut det ene brystet når det ikke er infeksjon. Det er også oppdaget en kul rett ovenfor brystvorten. Den er på størrelse med en hasselnøtt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26583-smerter-utflod-og-kul-i-bryst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...