Gå til innhold

Anbefaling av bok om svangerskapet

Anbefalte innlegg

Gjest snuppesnupppe
Skrevet

Er gravid for første gang. Det finnes så mange bøker om svangerskapet...Er det noen som kan anbefale en som tar for seg hele utviklingen av barnet, samt fødsel etc...?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg kan på det varmeste anbefale Lennart Nilson "Et barn blir til" Omtaler nesten uke for uke og masse bilder av forsterutviklingen i livmoren i bilder. Spesielt hadde pappaen glede av denne boka for det ble litt mer virkelig for han.

Skrevet

Det har akkurat blitt gitt ut en ny litt alternativ bok om det å bli mor vet jeg. Tror den het "Heia mamma". Jeg tenkte at den skulle jeg lese når jeg skal bli mamma :-)

Det sto om den i dagbladet i går tror jeg.

Skrevet

Jeg er fan av Gro Nylander sine bøker; både "På vei" og "Mamma for første gang".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...