Gå til innhold

skikkelig nedpress..og vondt når jeg hoster,nyser!

Anbefalte innlegg

Er i uke 37..og lurer på om dette kan være tegn til tidligere fødsel, dvs at jeg slipper å gå helt til 40?

Men skjønner ikke dette nedpresset, har ikke kjent det på mine to jeg har fra før-jordmor sa hodet hadde festa seg (pleier ikke gjøre det på tredje??) og det føles virkelig ut som om hodet er langt nede! Skikkelig vondt å hose,le,nyse da jeg nesten føler jeg skviser hodet hans/hennes!

Har noen opplevd denne følelsen?

Fortsetter under...

Jepp.

Husker dette spesielt med mellomste ungen. Hodet var bare 35 cm, så det hadde liksom fått plass laangt ned. Føltes som jeg gikk og skræva med hodet på tur ut der nede.

Fødsel skjedde ikke før dagen før ul-termin.

he he akkurat...ja det er sån jeg føler det også...men da trenger han/hun ikke kommme før altså..

Jeg hadde det sånn lenge med nadre- og tredjemann. Følte omtrent at hodet lå såvidt innafor ;-) Begge kom rundt termin, så jeg vet ikke om dette har noen betydning...

ja da får jeg bare belage meg på at det ikke trenger å skje noe før...

takk for svar!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...