kristiansund Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Hei! Jeg har så vondt i hodet, men bare på venstre side, og på et bestemt punkt. Punktet ligger litt nedenfor toppen av hodet. Jeg synes det er vanskelig å beskrive smerten, men det føles nesten som om det blir varmt og at det "renner" noe innover, samtidig som at det er skarpe smerter. Jeg vet at det høres rart ut, men det føles sånn som dette. Smertene kommer alltid på samme sted. Har hatt det i ca. 1/2 år, men ikke hele tiden. Det kan gå dager uten at jeg kjenner noe, men så kan jeg ha det i noen dager igjen. Men jeg kjenner det ikke hele tiden. Jeg blir ikke kvalm, svimmel eller noe annet ved siden av. Det går til slutt over av seg selv. Det er heller ikke noe spesielt tidspunkt på dagen dette er verst. Tror du det kan være noe alvorlig? Jeg spurte en lege om dette en gang, men hun bare avfeide det. Men jeg er likevel bekymret. Det blir heller ikke verre når jeg er trett og uopplagt. Jeg kan godt være i fin form ellers. Bør jeg oppsøke legen en gang til? Håper på svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2660-smerter-p%C3%A5-venstre-side-av-hodet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristiansund Skrevet 20. august 2000 Forfatter Del Skrevet 20. august 2000 Hei! Jeg har så vondt i hodet, men bare på venstre side, og på et bestemt punkt. Punktet ligger litt nedenfor toppen av hodet. Jeg synes det er vanskelig å beskrive smerten, men det føles nesten som om det blir varmt og at det "renner" noe innover, samtidig som at det er skarpe smerter. Jeg vet at det høres rart ut, men det føles sånn som dette. Smertene kommer alltid på samme sted. Har hatt det i ca. 1/2 år, men ikke hele tiden. Det kan gå dager uten at jeg kjenner noe, men så kan jeg ha det i noen dager igjen. Men jeg kjenner det ikke hele tiden. Jeg blir ikke kvalm, svimmel eller noe annet ved siden av. Det går til slutt over av seg selv. Det er heller ikke noe spesielt tidspunkt på dagen dette er verst. Tror du det kan være noe alvorlig? Jeg spurte en lege om dette en gang, men hun bare avfeide det. Men jeg er likevel bekymret. Det blir heller ikke verre når jeg er trett og uopplagt. Jeg kan godt være i fin form ellers. Bør jeg oppsøke legen en gang til? Håper på svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2660-smerter-p%C3%A5-venstre-side-av-hodet/#findComment-10772 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristiansund Skrevet 20. august 2000 Forfatter Del Skrevet 20. august 2000 Hei! Jeg har så vondt i hodet, men bare på venstre side, og på et bestemt punkt. Punktet ligger litt nedenfor toppen av hodet. Jeg synes det er vanskelig å beskrive smerten, men det føles nesten som om det blir varmt og at det "renner" noe innover, samtidig som at det er skarpe smerter. Jeg vet at det høres rart ut, men det føles sånn som dette. Smertene kommer alltid på samme sted. Har hatt det i ca. 1/2 år, men ikke hele tiden. Det kan gå dager uten at jeg kjenner noe, men så kan jeg ha det i noen dager igjen. Men jeg kjenner det ikke hele tiden. Jeg blir ikke kvalm, svimmel eller noe annet ved siden av. Det går til slutt over av seg selv. Det er heller ikke noe spesielt tidspunkt på dagen dette er verst. Tror du det kan være noe alvorlig? Jeg spurte en lege om dette en gang, men hun bare avfeide det. Men jeg er likevel bekymret. Det blir heller ikke verre når jeg er trett og uopplagt. Jeg kan godt være i fin form ellers. Bør jeg oppsøke legen en gang til? Håper på svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2660-smerter-p%C3%A5-venstre-side-av-hodet/#findComment-11876 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristiansund Skrevet 20. august 2000 Forfatter Del Skrevet 20. august 2000 Hei! Jeg har så vondt i hodet, men bare på venstre side, og på et bestemt punkt. Punktet ligger litt nedenfor toppen av hodet. Jeg synes det er vanskelig å beskrive smerten, men det føles nesten som om det blir varmt og at det "renner" noe innover, samtidig som at det er skarpe smerter. Jeg vet at det høres rart ut, men det føles sånn som dette. Smertene kommer alltid på samme sted. Har hatt det i ca. 1/2 år, men ikke hele tiden. Det kan gå dager uten at jeg kjenner noe, men så kan jeg ha det i noen dager igjen. Men jeg kjenner det ikke hele tiden. Jeg blir ikke kvalm, svimmel eller noe annet ved siden av. Det går til slutt over av seg selv. Det er heller ikke noe spesielt tidspunkt på dagen dette er verst. Tror du det kan være noe alvorlig? Jeg spurte en lege om dette en gang, men hun bare avfeide det. Men jeg er likevel bekymret. Det blir heller ikke verre når jeg er trett og uopplagt. Jeg kan godt være i fin form ellers. Bør jeg oppsøke legen en gang til? Håper på svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2660-smerter-p%C3%A5-venstre-side-av-hodet/#findComment-12980 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristiansund Skrevet 20. august 2000 Forfatter Del Skrevet 20. august 2000 Hei! Jeg har så vondt i hodet, men bare på venstre side, og på et bestemt punkt. Punktet ligger litt nedenfor toppen av hodet. Jeg synes det er vanskelig å beskrive smerten, men det føles nesten som om det blir varmt og at det "renner" noe innover, samtidig som at det er skarpe smerter. Jeg vet at det høres rart ut, men det føles sånn som dette. Smertene kommer alltid på samme sted. Har hatt det i ca. 1/2 år, men ikke hele tiden. Det kan gå dager uten at jeg kjenner noe, men så kan jeg ha det i noen dager igjen. Men jeg kjenner det ikke hele tiden. Jeg blir ikke kvalm, svimmel eller noe annet ved siden av. Det går til slutt over av seg selv. Det er heller ikke noe spesielt tidspunkt på dagen dette er verst. Tror du det kan være noe alvorlig? Jeg spurte en lege om dette en gang, men hun bare avfeide det. Men jeg er likevel bekymret. Det blir heller ikke verre når jeg er trett og uopplagt. Jeg kan godt være i fin form ellers. Bør jeg oppsøke legen en gang til? Håper på svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2660-smerter-p%C3%A5-venstre-side-av-hodet/#findComment-14084 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristiansund Skrevet 20. august 2000 Forfatter Del Skrevet 20. august 2000 Hei! Jeg har så vondt i hodet, men bare på venstre side, og på et bestemt punkt. Punktet ligger litt nedenfor toppen av hodet. Jeg synes det er vanskelig å beskrive smerten, men det føles nesten som om det blir varmt og at det "renner" noe innover, samtidig som at det er skarpe smerter. Jeg vet at det høres rart ut, men det føles sånn som dette. Smertene kommer alltid på samme sted. Har hatt det i ca. 1/2 år, men ikke hele tiden. Det kan gå dager uten at jeg kjenner noe, men så kan jeg ha det i noen dager igjen. Men jeg kjenner det ikke hele tiden. Jeg blir ikke kvalm, svimmel eller noe annet ved siden av. Det går til slutt over av seg selv. Det er heller ikke noe spesielt tidspunkt på dagen dette er verst. Tror du det kan være noe alvorlig? Jeg spurte en lege om dette en gang, men hun bare avfeide det. Men jeg er likevel bekymret. Det blir heller ikke verre når jeg er trett og uopplagt. Jeg kan godt være i fin form ellers. Bør jeg oppsøke legen en gang til? Håper på svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2660-smerter-p%C3%A5-venstre-side-av-hodet/#findComment-15188 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristiansund Skrevet 20. august 2000 Forfatter Del Skrevet 20. august 2000 Hei! Jeg har så vondt i hodet, men bare på venstre side, og på et bestemt punkt. Punktet ligger litt nedenfor toppen av hodet. Jeg synes det er vanskelig å beskrive smerten, men det føles nesten som om det blir varmt og at det "renner" noe innover, samtidig som at det er skarpe smerter. Jeg vet at det høres rart ut, men det føles sånn som dette. Smertene kommer alltid på samme sted. Har hatt det i ca. 1/2 år, men ikke hele tiden. Det kan gå dager uten at jeg kjenner noe, men så kan jeg ha det i noen dager igjen. Men jeg kjenner det ikke hele tiden. Jeg blir ikke kvalm, svimmel eller noe annet ved siden av. Det går til slutt over av seg selv. Det er heller ikke noe spesielt tidspunkt på dagen dette er verst. Tror du det kan være noe alvorlig? Jeg spurte en lege om dette en gang, men hun bare avfeide det. Men jeg er likevel bekymret. Det blir heller ikke verre når jeg er trett og uopplagt. Jeg kan godt være i fin form ellers. Bør jeg oppsøke legen en gang til? Håper på svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2660-smerter-p%C3%A5-venstre-side-av-hodet/#findComment-16292 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristiansund Skrevet 20. august 2000 Forfatter Del Skrevet 20. august 2000 Hei! Jeg har så vondt i hodet, men bare på venstre side, og på et bestemt punkt. Punktet ligger litt nedenfor toppen av hodet. Jeg synes det er vanskelig å beskrive smerten, men det føles nesten som om det blir varmt og at det "renner" noe innover, samtidig som at det er skarpe smerter. Jeg vet at det høres rart ut, men det føles sånn som dette. Smertene kommer alltid på samme sted. Har hatt det i ca. 1/2 år, men ikke hele tiden. Det kan gå dager uten at jeg kjenner noe, men så kan jeg ha det i noen dager igjen. Men jeg kjenner det ikke hele tiden. Jeg blir ikke kvalm, svimmel eller noe annet ved siden av. Det går til slutt over av seg selv. Det er heller ikke noe spesielt tidspunkt på dagen dette er verst. Tror du det kan være noe alvorlig? Jeg spurte en lege om dette en gang, men hun bare avfeide det. Men jeg er likevel bekymret. Det blir heller ikke verre når jeg er trett og uopplagt. Jeg kan godt være i fin form ellers. Bør jeg oppsøke legen en gang til? Håper på svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2660-smerter-p%C3%A5-venstre-side-av-hodet/#findComment-17396 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristiansund Skrevet 20. august 2000 Forfatter Del Skrevet 20. august 2000 Hei! Jeg har så vondt i hodet, men bare på venstre side, og på et bestemt punkt. Punktet ligger litt nedenfor toppen av hodet. Jeg synes det er vanskelig å beskrive smerten, men det føles nesten som om det blir varmt og at det "renner" noe innover, samtidig som at det er skarpe smerter. Jeg vet at det høres rart ut, men det føles sånn som dette. Smertene kommer alltid på samme sted. Har hatt det i ca. 1/2 år, men ikke hele tiden. Det kan gå dager uten at jeg kjenner noe, men så kan jeg ha det i noen dager igjen. Men jeg kjenner det ikke hele tiden. Jeg blir ikke kvalm, svimmel eller noe annet ved siden av. Det går til slutt over av seg selv. Det er heller ikke noe spesielt tidspunkt på dagen dette er verst. Tror du det kan være noe alvorlig? Jeg spurte en lege om dette en gang, men hun bare avfeide det. Men jeg er likevel bekymret. Det blir heller ikke verre når jeg er trett og uopplagt. Jeg kan godt være i fin form ellers. Bør jeg oppsøke legen en gang til? Håper på svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2660-smerter-p%C3%A5-venstre-side-av-hodet/#findComment-18500 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristiansund Skrevet 20. august 2000 Forfatter Del Skrevet 20. august 2000 Hei! Jeg har så vondt i hodet, men bare på venstre side, og på et bestemt punkt. Punktet ligger litt nedenfor toppen av hodet. Jeg synes det er vanskelig å beskrive smerten, men det føles nesten som om det blir varmt og at det "renner" noe innover, samtidig som at det er skarpe smerter. Jeg vet at det høres rart ut, men det føles sånn som dette. Smertene kommer alltid på samme sted. Har hatt det i ca. 1/2 år, men ikke hele tiden. Det kan gå dager uten at jeg kjenner noe, men så kan jeg ha det i noen dager igjen. Men jeg kjenner det ikke hele tiden. Jeg blir ikke kvalm, svimmel eller noe annet ved siden av. Det går til slutt over av seg selv. Det er heller ikke noe spesielt tidspunkt på dagen dette er verst. Tror du det kan være noe alvorlig? Jeg spurte en lege om dette en gang, men hun bare avfeide det. Men jeg er likevel bekymret. Det blir heller ikke verre når jeg er trett og uopplagt. Jeg kan godt være i fin form ellers. Bør jeg oppsøke legen en gang til? Håper på svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2660-smerter-p%C3%A5-venstre-side-av-hodet/#findComment-19604 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi Skrevet 24. august 2000 Del Skrevet 24. august 2000 Kjære Kristiansund ! Det du forteller om din hodepine er ikke typisk for noen av de vanlige kjente hodepinediagnoser. Jeg kan ut fra dette ikke si noe om årsaken. Av den grunn kan det være lurt med ny undersøkelse hos lege. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2660-smerter-p%C3%A5-venstre-side-av-hodet/#findComment-20393 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.