Gå til innhold

HJELP - jeg blør, men får ikke mensen

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Hei. jeg er en jente på 20 år. jeg skulle hatt mensen på onsdag, men den har fortsatt ikke kommet, men noe annet uvanlig har hendt. På fredag da jega var på do kom det masse rødt, friskt blod på papiret da jeg tørket meg, tenkte det var mensen siden jeg pleier å få det 2-3 dager forsinket. Tok på bind, men da jeg gikk på do tre timer etter for å skifte var det bare utflod på bindet!? Når jeg tørket meg kom det blod på papiret igjen, og så dryppet det blod ned i do. Sånn her skjedde tre ganger, det kom blod når jeg tørket meg - og jeg vet det kom fra skjeden, ikke noe sår heller. Jeg blødde som om det skulle vært mensen, men jeg hadde ikke ømme bryster eller menssmerter som jeg alltid har. Etter fredagen har jeg ikke blødd noe. Og ikke merket noen forvarsler til mensen heller. Jeg har lette celleforandringer (i dsember) kan det ha noe med saken å gjøre?

Jeg tror ikke jeg er gravid heller. Kan det skje sånn hvis jeg er gravid? Burde jeg ikke hatt øme bryster da? (Det hadde jeg sist gang).

Som sagt jeg tviler på at jeg er gravid, men skal ta en test. Men hvis det ikke er graviditet, hva kan det være da?

Var det lille der en form for mensen eller? Har aldri skjedd sånn før. Og jeg har vanligvis regelmessig mens.

Nå er jeg kjempenervøs for både det ene og det andre. Har noe vært borti noe lignende?

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

jeg er IKKE gravid, har tatt en test.. Er veldig sår i skjeden og det klør og svir. Regner med det er sopp, selv om jeg ikke har fått cottagecheese utfold ennå, men det er på vei til å bli.

Jeg har nettopp hatt urinsveisinfeksjon og gått på pillekur i tre dager. den siste pilla tok jeg fredag kveld.

Mette Moen, Gynekolog

Man kan være gravid og ha småblødninger som du beskriver, så ta en test hvis mensen ikke er kommet. Hvis den er negativ kan du se det an. Det kan bare være en forsinket eggløsning og derfor forsinket blødning.

Celleforandringene har ikke sannsynligvis ikke noe med saken å gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...