Gå til innhold

Alternativ behandling til migrene.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har solgt helsefremmende magneter i flere år. Tidligere i år leste jeg en artikkel om personer med migrene som hadde brukt avansert magnetterapi i USA for å bli bedre. Denne behandlingen virket svært godt på migrene.

Dermed solgte jeg "mine" magneter til et par personer med kraftig migrene. Resultatene var forbløffende. Det som var felles for dem, var at den kroniske migrenen bortimot ble borte. Anfallene kom sjeldnere, og var mye mindre kraftig. Terskelen for å måtte ta medisin ble hevet.

De fikk med andre ord en mue bedre livskvalitet.

Magnetene har forøvrig en 3 mnd, pengene tilbakegaranti. Dette betyr at du kan prøve magnetene i 3 mnd, og få pengene tilbake hvis du ikke er fornøyd.

Ta kontakt på [email protected] for mer informasjon.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266089-alternativ-behandling-til-migrene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, jeg brukte kraftige(?) magnetsåler for en tid tilbake, men merket aldri noe på migrenen.

Det er stor forskjell på kvaliteten på magneter som blir solgt. Jeg selger ikke de magnetene du referrerer til.

Jeg har ikke migrene selv, og kan derfor bare formidle hvilke erfaring de som kjøpte hos meg hadde. Og hos dem hadde magnetene svært positiv innvirkning på migrenen.

Det er stor forskjell på kvaliteten på magneter som blir solgt. Jeg selger ikke de magnetene du referrerer til.

Jeg har ikke migrene selv, og kan derfor bare formidle hvilke erfaring de som kjøpte hos meg hadde. Og hos dem hadde magnetene svært positiv innvirkning på migrenen.

Jeg har ikke referrert til et merke. Men kanskje det bare er èn fabrikant som selger såler?

Hva skal man gjøre med magneten; bære den på seg? Jeg har lest om magnetisk behandling, men det finnes ikke i Norge. Jeg er skeptisk til å kjøpe slike ting over nettet.

Hei.

Ja disse magnetene kommer blant annet som armbånd, slik at du har dem rundt håndleddet.

Jeg kan skjønne skepsisen din til å handle over nettet. Det er lite jeg kan gjøre med den, bortsett fra å forsikre deg om at jeg er en hederlig person :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...