Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Jeg tror de fleste jenter ville reagere som deg på din samboers flørting. Og når han også flørter med dine venninner, synes jeg det er all grunn til å reagere. Jeg hører fortvilelse når du sier at det kanskje bare er barna som holder forholdet sammen nå. Jeg ville ha angrepet hans egen egen reaksjon. Han innrømmer jo at han flørter når han drikker. Men det høres ut som om han fraskriver seg ansvaret (fordi han er beruset?) for hva han da gjør. Det høres lettvint ut, synes jeg. Vil du godta en slik holdning? Vil du finne deg i at han kjører løpet sitt som han vil uten å ta hensyn til deg? Jeg håper du har venner (kanskje hans kamerater) som kan forstå deg og støtte deg i å ta saken opp for å få til endring. Lykke til! Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon hos lege eller ved familiekontor. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2661-han-fl%C3%B8rter-med-venninnene-mine/page/2/#findComment-9950 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Jeg tror de fleste jenter ville reagere som deg på din samboers flørting. Og når han også flørter med dine venninner, synes jeg det er all grunn til å reagere. Jeg hører fortvilelse når du sier at det kanskje bare er barna som holder forholdet sammen nå. Jeg ville ha angrepet hans egen egen reaksjon. Han innrømmer jo at han flørter når han drikker. Men det høres ut som om han fraskriver seg ansvaret (fordi han er beruset?) for hva han da gjør. Det høres lettvint ut, synes jeg. Vil du godta en slik holdning? Vil du finne deg i at han kjører løpet sitt som han vil uten å ta hensyn til deg? Jeg håper du har venner (kanskje hans kamerater) som kan forstå deg og støtte deg i å ta saken opp for å få til endring. Lykke til! Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon hos lege eller ved familiekontor. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2661-han-fl%C3%B8rter-med-venninnene-mine/page/2/#findComment-11054 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Jeg tror de fleste jenter ville reagere som deg på din samboers flørting. Og når han også flørter med dine venninner, synes jeg det er all grunn til å reagere. Jeg hører fortvilelse når du sier at det kanskje bare er barna som holder forholdet sammen nå. Jeg ville ha angrepet hans egen egen reaksjon. Han innrømmer jo at han flørter når han drikker. Men det høres ut som om han fraskriver seg ansvaret (fordi han er beruset?) for hva han da gjør. Det høres lettvint ut, synes jeg. Vil du godta en slik holdning? Vil du finne deg i at han kjører løpet sitt som han vil uten å ta hensyn til deg? Jeg håper du har venner (kanskje hans kamerater) som kan forstå deg og støtte deg i å ta saken opp for å få til endring. Lykke til! Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon hos lege eller ved familiekontor. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2661-han-fl%C3%B8rter-med-venninnene-mine/page/2/#findComment-12158 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Jeg tror de fleste jenter ville reagere som deg på din samboers flørting. Og når han også flørter med dine venninner, synes jeg det er all grunn til å reagere. Jeg hører fortvilelse når du sier at det kanskje bare er barna som holder forholdet sammen nå. Jeg ville ha angrepet hans egen egen reaksjon. Han innrømmer jo at han flørter når han drikker. Men det høres ut som om han fraskriver seg ansvaret (fordi han er beruset?) for hva han da gjør. Det høres lettvint ut, synes jeg. Vil du godta en slik holdning? Vil du finne deg i at han kjører løpet sitt som han vil uten å ta hensyn til deg? Jeg håper du har venner (kanskje hans kamerater) som kan forstå deg og støtte deg i å ta saken opp for å få til endring. Lykke til! Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon hos lege eller ved familiekontor. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2661-han-fl%C3%B8rter-med-venninnene-mine/page/2/#findComment-13262 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Jeg tror de fleste jenter ville reagere som deg på din samboers flørting. Og når han også flørter med dine venninner, synes jeg det er all grunn til å reagere. Jeg hører fortvilelse når du sier at det kanskje bare er barna som holder forholdet sammen nå. Jeg ville ha angrepet hans egen egen reaksjon. Han innrømmer jo at han flørter når han drikker. Men det høres ut som om han fraskriver seg ansvaret (fordi han er beruset?) for hva han da gjør. Det høres lettvint ut, synes jeg. Vil du godta en slik holdning? Vil du finne deg i at han kjører løpet sitt som han vil uten å ta hensyn til deg? Jeg håper du har venner (kanskje hans kamerater) som kan forstå deg og støtte deg i å ta saken opp for å få til endring. Lykke til! Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon hos lege eller ved familiekontor. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2661-han-fl%C3%B8rter-med-venninnene-mine/page/2/#findComment-14366 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Jeg tror de fleste jenter ville reagere som deg på din samboers flørting. Og når han også flørter med dine venninner, synes jeg det er all grunn til å reagere. Jeg hører fortvilelse når du sier at det kanskje bare er barna som holder forholdet sammen nå. Jeg ville ha angrepet hans egen egen reaksjon. Han innrømmer jo at han flørter når han drikker. Men det høres ut som om han fraskriver seg ansvaret (fordi han er beruset?) for hva han da gjør. Det høres lettvint ut, synes jeg. Vil du godta en slik holdning? Vil du finne deg i at han kjører løpet sitt som han vil uten å ta hensyn til deg? Jeg håper du har venner (kanskje hans kamerater) som kan forstå deg og støtte deg i å ta saken opp for å få til endring. Lykke til! Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon hos lege eller ved familiekontor. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2661-han-fl%C3%B8rter-med-venninnene-mine/page/2/#findComment-15470 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Jeg tror de fleste jenter ville reagere som deg på din samboers flørting. Og når han også flørter med dine venninner, synes jeg det er all grunn til å reagere. Jeg hører fortvilelse når du sier at det kanskje bare er barna som holder forholdet sammen nå. Jeg ville ha angrepet hans egen egen reaksjon. Han innrømmer jo at han flørter når han drikker. Men det høres ut som om han fraskriver seg ansvaret (fordi han er beruset?) for hva han da gjør. Det høres lettvint ut, synes jeg. Vil du godta en slik holdning? Vil du finne deg i at han kjører løpet sitt som han vil uten å ta hensyn til deg? Jeg håper du har venner (kanskje hans kamerater) som kan forstå deg og støtte deg i å ta saken opp for å få til endring. Lykke til! Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon hos lege eller ved familiekontor. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2661-han-fl%C3%B8rter-med-venninnene-mine/page/2/#findComment-16574 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Jeg tror de fleste jenter ville reagere som deg på din samboers flørting. Og når han også flørter med dine venninner, synes jeg det er all grunn til å reagere. Jeg hører fortvilelse når du sier at det kanskje bare er barna som holder forholdet sammen nå. Jeg ville ha angrepet hans egen egen reaksjon. Han innrømmer jo at han flørter når han drikker. Men det høres ut som om han fraskriver seg ansvaret (fordi han er beruset?) for hva han da gjør. Det høres lettvint ut, synes jeg. Vil du godta en slik holdning? Vil du finne deg i at han kjører løpet sitt som han vil uten å ta hensyn til deg? Jeg håper du har venner (kanskje hans kamerater) som kan forstå deg og støtte deg i å ta saken opp for å få til endring. Lykke til! Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon hos lege eller ved familiekontor. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2661-han-fl%C3%B8rter-med-venninnene-mine/page/2/#findComment-17678 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Jeg tror de fleste jenter ville reagere som deg på din samboers flørting. Og når han også flørter med dine venninner, synes jeg det er all grunn til å reagere. Jeg hører fortvilelse når du sier at det kanskje bare er barna som holder forholdet sammen nå. Jeg ville ha angrepet hans egen egen reaksjon. Han innrømmer jo at han flørter når han drikker. Men det høres ut som om han fraskriver seg ansvaret (fordi han er beruset?) for hva han da gjør. Det høres lettvint ut, synes jeg. Vil du godta en slik holdning? Vil du finne deg i at han kjører løpet sitt som han vil uten å ta hensyn til deg? Jeg håper du har venner (kanskje hans kamerater) som kan forstå deg og støtte deg i å ta saken opp for å få til endring. Lykke til! Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon hos lege eller ved familiekontor. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2661-han-fl%C3%B8rter-med-venninnene-mine/page/2/#findComment-18782 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Jeg tror de fleste jenter ville reagere som deg på din samboers flørting. Og når han også flørter med dine venninner, synes jeg det er all grunn til å reagere. Jeg hører fortvilelse når du sier at det kanskje bare er barna som holder forholdet sammen nå. Jeg ville ha angrepet hans egen egen reaksjon. Han innrømmer jo at han flørter når han drikker. Men det høres ut som om han fraskriver seg ansvaret (fordi han er beruset?) for hva han da gjør. Det høres lettvint ut, synes jeg. Vil du godta en slik holdning? Vil du finne deg i at han kjører løpet sitt som han vil uten å ta hensyn til deg? Jeg håper du har venner (kanskje hans kamerater) som kan forstå deg og støtte deg i å ta saken opp for å få til endring. Lykke til! Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon hos lege eller ved familiekontor. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2661-han-fl%C3%B8rter-med-venninnene-mine/page/2/#findComment-19886 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.