Gå til innhold

Farlig å fortsette å følge Grete Roede når jeg er blitt gravid?

Anbefalte innlegg

Gjest uviten som vanlig..

Var i gang med å gå ned i vekt da jeg ble gravid. Er nå bare i 5 uke, så jeg vet jo at fosteret ikke akkurat vokser så enormt mye denne første tiden. Men kan jeg fortsette å prøve gå ned i vekt i ca 4 uker til, eller er det bare dumt??

Fortsetter under...

Gjest GR-kurs

Grete Roede har jo slankekurs for gravide, følger vel samme bok, men på en litt annen måte. Så snakk med din kursleder, du får sikkert fortsette, du spiser jo vanlig mat der, og trimmer litt, det er ikke usunt.

Gjest gratulerer og lykke til

GR har egne kurs for gravide og ammende.

Snakk med kursleder, så kan hun enten skreddersy et opplegg for deg, eller du kan få flytte over på et kurs for gravide.

Du skal som regel _ikke_ gå ned i vekt som gravid, men du kan få hjelp til å unngå å legge på deg (unødig).

Kurslederen har peiling på dette, eller hun har kollegaer som kan hjelpe henne å rettlede deg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...