Gjest Pale bitch Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg får lett soleksem og klør på brystet lårene og faktisk også på ørene etter solarium. Jeg har tatt solarium 2 ganger i mitt liv, dette var i desember ifjor, og det var da jeg fikk soleksem. Jeg er lite ute i solen om sommeren, og hvis jeg ikke sitter i skyggen, dekker jeg ofte til kroppen min. Faren min og onkelen min skremte meg som liten og fortalte HELE tiden om farene ved ultrafiolett stråling. Jeg hadde stor sjangs for å få kreft og jeg ville få mye tidligere rynker i huden. Av den grunn, begynte jeg å dekke til kroppen min fra jeg var 12 år sirka, det vil si at kroppen min har omtrent ikke fått sol på seg på over 10 år!! Mange går rundt og sier de er bleke i huden, men når de sammenligner med meg, så er de faktisk brune og de føler seg bra når de står vedsidenav meg. Blodårene mine synes extremt godt gjennom huden fordi jeg er så vanvittig blek, og nå vil jeg gjøre noe med det. jeg vil lage et godt grunnlag til sommeren, for da skal jeg være så mye ute jeg bare kan. Men er det noe jeg kan ta for soleksemet? Noe antihistamin? Må få sagt at jeg er atopiker fra liten av, men etter at jeg begynte å dekke til kroppen, ble det værre og værre for hvert år. Det virker som om solen holder eksemet mitt i sjakk rett og slett. Siden jeg ikke har solt meg på lenge, så har jeg de to siste årene hatt eksem året rundt... det er plagsommt Jeg ønsker å bli brun, jeg ønsker å holde eksemet i sjakk. Vil antihistamin tabletter fungere etter solarium? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/266145-soleksem-og-antihistamin/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.