Kanikke1365381065 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 For ti mnd siden fødte jeg en jente, og etter det synes jeg det har luktet sjø fra underlivet mitt. Jeg fikk tilbake mensen etter 6 mnd og hadde to normale blødningsperioder, men neste gang jeg skulle ha mensen kom den nesten to uker for sent, og da var det bare koagulert,brunt blod som kom ut, blandet med utflod. Dette er ca to mnd siden, og jeg har fremdeles litt av disse brune blødningene/utflod, og det lukter av blodet. Kan ikke se at det er noen annen frisk utflod utenom. Det lukter ikke fisk, som jeg ser andre har beskrevet, mer som sjø eller forstervann. Altså, ikke død og råtten fisk, eller reker, men sjøvann, nesten litt kloraktig til tider. Jeg har også hatt veldig liten sexlyst de siste tre-fire mnd, det tar lang tid før jeg blir våt, jeg føler meg oppblåst og feit selv om jeg passer på hva jeg spiser, og jeg blir veldig fort sint. Det ble jeg aldri før! Kan det være hormonforstyrrelse av noe slag? Eller kan man bli slik av bare søvnmangel? (Jenten våkner fremdeles et par ganger om natten, og hun står opp fem-halv seks...) Håper en fagperson kan svare meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/266174-brun-utflod-og-vond-lukt-nedentil/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Kan du ha hatt en tidlig abort da menstruasjonen var to uker forsinket og livmoren ikke har fått tømt seg skikkelig? Jeg synes du skal få henvisning til gynekolog som kan foreta ultralyd og se om det er rester inne i livmoren eller som kan vurdere utfloden. Hvis du nå har regelmessige menstruasjoner, har du sannsynligvis normale hormoner. Kanskje du burde sjekke stoffskiftet, det kan bli lavt etter en fødsel og medføre tretthet og uopplagthet, og da er sexlivet det første som rammes. Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/266174-brun-utflod-og-vond-lukt-nedentil/#findComment-2144177 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.