edlih Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Har kronisk bihulebetennelse,og det er ganske slitsomt. Har tatt CT og da var den ene siden av ansiktets bihuler helt "tette". Har ikke snakket med min lege etter dette, da legesekretæren sa at hvis det var noe som kunne gjøres, så ville han tatt kontakt. Skal jeg stole på det? Bruker en del reseptfrie smertestillende samt Flutide nasal for å komme meg i gjennom arbeidsdager og samvær med barna.Når kvelden kommer uten å ha tatt sm.st. kan jeg bare slå av alt lys og ligge i mørket med øynene igjen. Har også fått vondt i den ene siden av nakken (den samme siden som de tette bihulene). Har dette noen sammenheng? Et siste spørsmål:Vil en Crp alltid være forhøyet ved kronisk bihulebetennelse. På forhånd takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
edlih Skrevet 20. august 2000 Forfatter Del Skrevet 20. august 2000 Har kronisk bihulebetennelse,og det er ganske slitsomt. Har tatt CT og da var den ene siden av ansiktets bihuler helt "tette". Har ikke snakket med min lege etter dette, da legesekretæren sa at hvis det var noe som kunne gjøres, så ville han tatt kontakt. Skal jeg stole på det? Bruker en del reseptfrie smertestillende samt Flutide nasal for å komme meg i gjennom arbeidsdager og samvær med barna.Når kvelden kommer uten å ha tatt sm.st. kan jeg bare slå av alt lys og ligge i mørket med øynene igjen. Har også fått vondt i den ene siden av nakken (den samme siden som de tette bihulene). Har dette noen sammenheng? Et siste spørsmål:Vil en Crp alltid være forhøyet ved kronisk bihulebetennelse. På forhånd takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/#findComment-10783 Del på andre sider Flere delingsvalg…
edlih Skrevet 20. august 2000 Forfatter Del Skrevet 20. august 2000 Har kronisk bihulebetennelse,og det er ganske slitsomt. Har tatt CT og da var den ene siden av ansiktets bihuler helt "tette". Har ikke snakket med min lege etter dette, da legesekretæren sa at hvis det var noe som kunne gjøres, så ville han tatt kontakt. Skal jeg stole på det? Bruker en del reseptfrie smertestillende samt Flutide nasal for å komme meg i gjennom arbeidsdager og samvær med barna.Når kvelden kommer uten å ha tatt sm.st. kan jeg bare slå av alt lys og ligge i mørket med øynene igjen. Har også fått vondt i den ene siden av nakken (den samme siden som de tette bihulene). Har dette noen sammenheng? Et siste spørsmål:Vil en Crp alltid være forhøyet ved kronisk bihulebetennelse. På forhånd takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/#findComment-11887 Del på andre sider Flere delingsvalg…
edlih Skrevet 20. august 2000 Forfatter Del Skrevet 20. august 2000 Har kronisk bihulebetennelse,og det er ganske slitsomt. Har tatt CT og da var den ene siden av ansiktets bihuler helt "tette". Har ikke snakket med min lege etter dette, da legesekretæren sa at hvis det var noe som kunne gjøres, så ville han tatt kontakt. Skal jeg stole på det? Bruker en del reseptfrie smertestillende samt Flutide nasal for å komme meg i gjennom arbeidsdager og samvær med barna.Når kvelden kommer uten å ha tatt sm.st. kan jeg bare slå av alt lys og ligge i mørket med øynene igjen. Har også fått vondt i den ene siden av nakken (den samme siden som de tette bihulene). Har dette noen sammenheng? Et siste spørsmål:Vil en Crp alltid være forhøyet ved kronisk bihulebetennelse. På forhånd takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/#findComment-12991 Del på andre sider Flere delingsvalg…
edlih Skrevet 20. august 2000 Forfatter Del Skrevet 20. august 2000 Har kronisk bihulebetennelse,og det er ganske slitsomt. Har tatt CT og da var den ene siden av ansiktets bihuler helt "tette". Har ikke snakket med min lege etter dette, da legesekretæren sa at hvis det var noe som kunne gjøres, så ville han tatt kontakt. Skal jeg stole på det? Bruker en del reseptfrie smertestillende samt Flutide nasal for å komme meg i gjennom arbeidsdager og samvær med barna.Når kvelden kommer uten å ha tatt sm.st. kan jeg bare slå av alt lys og ligge i mørket med øynene igjen. Har også fått vondt i den ene siden av nakken (den samme siden som de tette bihulene). Har dette noen sammenheng? Et siste spørsmål:Vil en Crp alltid være forhøyet ved kronisk bihulebetennelse. På forhånd takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/#findComment-14095 Del på andre sider Flere delingsvalg…
edlih Skrevet 20. august 2000 Forfatter Del Skrevet 20. august 2000 Har kronisk bihulebetennelse,og det er ganske slitsomt. Har tatt CT og da var den ene siden av ansiktets bihuler helt "tette". Har ikke snakket med min lege etter dette, da legesekretæren sa at hvis det var noe som kunne gjøres, så ville han tatt kontakt. Skal jeg stole på det? Bruker en del reseptfrie smertestillende samt Flutide nasal for å komme meg i gjennom arbeidsdager og samvær med barna.Når kvelden kommer uten å ha tatt sm.st. kan jeg bare slå av alt lys og ligge i mørket med øynene igjen. Har også fått vondt i den ene siden av nakken (den samme siden som de tette bihulene). Har dette noen sammenheng? Et siste spørsmål:Vil en Crp alltid være forhøyet ved kronisk bihulebetennelse. På forhånd takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/#findComment-15199 Del på andre sider Flere delingsvalg…
edlih Skrevet 20. august 2000 Forfatter Del Skrevet 20. august 2000 Har kronisk bihulebetennelse,og det er ganske slitsomt. Har tatt CT og da var den ene siden av ansiktets bihuler helt "tette". Har ikke snakket med min lege etter dette, da legesekretæren sa at hvis det var noe som kunne gjøres, så ville han tatt kontakt. Skal jeg stole på det? Bruker en del reseptfrie smertestillende samt Flutide nasal for å komme meg i gjennom arbeidsdager og samvær med barna.Når kvelden kommer uten å ha tatt sm.st. kan jeg bare slå av alt lys og ligge i mørket med øynene igjen. Har også fått vondt i den ene siden av nakken (den samme siden som de tette bihulene). Har dette noen sammenheng? Et siste spørsmål:Vil en Crp alltid være forhøyet ved kronisk bihulebetennelse. På forhånd takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/#findComment-16303 Del på andre sider Flere delingsvalg…
edlih Skrevet 20. august 2000 Forfatter Del Skrevet 20. august 2000 Har kronisk bihulebetennelse,og det er ganske slitsomt. Har tatt CT og da var den ene siden av ansiktets bihuler helt "tette". Har ikke snakket med min lege etter dette, da legesekretæren sa at hvis det var noe som kunne gjøres, så ville han tatt kontakt. Skal jeg stole på det? Bruker en del reseptfrie smertestillende samt Flutide nasal for å komme meg i gjennom arbeidsdager og samvær med barna.Når kvelden kommer uten å ha tatt sm.st. kan jeg bare slå av alt lys og ligge i mørket med øynene igjen. Har også fått vondt i den ene siden av nakken (den samme siden som de tette bihulene). Har dette noen sammenheng? Et siste spørsmål:Vil en Crp alltid være forhøyet ved kronisk bihulebetennelse. På forhånd takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/#findComment-17407 Del på andre sider Flere delingsvalg…
edlih Skrevet 20. august 2000 Forfatter Del Skrevet 20. august 2000 Har kronisk bihulebetennelse,og det er ganske slitsomt. Har tatt CT og da var den ene siden av ansiktets bihuler helt "tette". Har ikke snakket med min lege etter dette, da legesekretæren sa at hvis det var noe som kunne gjøres, så ville han tatt kontakt. Skal jeg stole på det? Bruker en del reseptfrie smertestillende samt Flutide nasal for å komme meg i gjennom arbeidsdager og samvær med barna.Når kvelden kommer uten å ha tatt sm.st. kan jeg bare slå av alt lys og ligge i mørket med øynene igjen. Har også fått vondt i den ene siden av nakken (den samme siden som de tette bihulene). Har dette noen sammenheng? Et siste spørsmål:Vil en Crp alltid være forhøyet ved kronisk bihulebetennelse. På forhånd takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/#findComment-18511 Del på andre sider Flere delingsvalg…
edlih Skrevet 20. august 2000 Forfatter Del Skrevet 20. august 2000 Har kronisk bihulebetennelse,og det er ganske slitsomt. Har tatt CT og da var den ene siden av ansiktets bihuler helt "tette". Har ikke snakket med min lege etter dette, da legesekretæren sa at hvis det var noe som kunne gjøres, så ville han tatt kontakt. Skal jeg stole på det? Bruker en del reseptfrie smertestillende samt Flutide nasal for å komme meg i gjennom arbeidsdager og samvær med barna.Når kvelden kommer uten å ha tatt sm.st. kan jeg bare slå av alt lys og ligge i mørket med øynene igjen. Har også fått vondt i den ene siden av nakken (den samme siden som de tette bihulene). Har dette noen sammenheng? Et siste spørsmål:Vil en Crp alltid være forhøyet ved kronisk bihulebetennelse. På forhånd takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/#findComment-19615 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otwin Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Hei,edlih. Jeg hadde et innlegg her tidligere om kronisk bihulebet.og fikk svar av dr.Jan Petter Høeg.I tillegg til smertene,hadde jeg også forferdelig lukt av pollyppene,og fikk resept av legevakt antibiotika,addoticin.Jeg fortalte han at jeg hadde begynt å pensle på pollyppene 98%AloeVera-gele,og han mente jeg kunne vente med medisinen for å se om geleen kunne hjelpe.Noe den gjorde.Når det gjelder bihulene i kinn-og-panneben,bruker jeg å holde det åpent ved å skylle med nesehorn,som du får kjøpt på apotek,og er anbefalt av en rekke Ø.N.H.-leger og spesialister.I nesehornet blandes det tre desiliter vann(hudtemperatur) med halv teskje salt uten jod(bruksanvisning følger med paken).Jeg var plaget med ofte bih.bet. før,men har ikke hatt det siden jeg begynte å skylle nesen hver dag.Bra for allergikere,da jeg er plaget med det,også. Men,jeg kan ikke skjønne hva slags lege du har som ikke tar problemet ditt mer seriøst! Få deg heller en annen.Du bør få medisinsk hjelp.I mellomtiden er det verdt å forsøke "nesehornet" for å skylle og åpne bihulene.Husk lunkent vann og salt uten jod. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/#findComment-9746 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otwin Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Hei,edlih. Jeg hadde et innlegg her tidligere om kronisk bihulebet.og fikk svar av dr.Jan Petter Høeg.I tillegg til smertene,hadde jeg også forferdelig lukt av pollyppene,og fikk resept av legevakt antibiotika,addoticin.Jeg fortalte han at jeg hadde begynt å pensle på pollyppene 98%AloeVera-gele,og han mente jeg kunne vente med medisinen for å se om geleen kunne hjelpe.Noe den gjorde.Når det gjelder bihulene i kinn-og-panneben,bruker jeg å holde det åpent ved å skylle med nesehorn,som du får kjøpt på apotek,og er anbefalt av en rekke Ø.N.H.-leger og spesialister.I nesehornet blandes det tre desiliter vann(hudtemperatur) med halv teskje salt uten jod(bruksanvisning følger med paken).Jeg var plaget med ofte bih.bet. før,men har ikke hatt det siden jeg begynte å skylle nesen hver dag.Bra for allergikere,da jeg er plaget med det,også. Men,jeg kan ikke skjønne hva slags lege du har som ikke tar problemet ditt mer seriøst! Få deg heller en annen.Du bør få medisinsk hjelp.I mellomtiden er det verdt å forsøke "nesehornet" for å skylle og åpne bihulene.Husk lunkent vann og salt uten jod. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/#findComment-10850 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otwin Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Hei,edlih. Jeg hadde et innlegg her tidligere om kronisk bihulebet.og fikk svar av dr.Jan Petter Høeg.I tillegg til smertene,hadde jeg også forferdelig lukt av pollyppene,og fikk resept av legevakt antibiotika,addoticin.Jeg fortalte han at jeg hadde begynt å pensle på pollyppene 98%AloeVera-gele,og han mente jeg kunne vente med medisinen for å se om geleen kunne hjelpe.Noe den gjorde.Når det gjelder bihulene i kinn-og-panneben,bruker jeg å holde det åpent ved å skylle med nesehorn,som du får kjøpt på apotek,og er anbefalt av en rekke Ø.N.H.-leger og spesialister.I nesehornet blandes det tre desiliter vann(hudtemperatur) med halv teskje salt uten jod(bruksanvisning følger med paken).Jeg var plaget med ofte bih.bet. før,men har ikke hatt det siden jeg begynte å skylle nesen hver dag.Bra for allergikere,da jeg er plaget med det,også. Men,jeg kan ikke skjønne hva slags lege du har som ikke tar problemet ditt mer seriøst! Få deg heller en annen.Du bør få medisinsk hjelp.I mellomtiden er det verdt å forsøke "nesehornet" for å skylle og åpne bihulene.Husk lunkent vann og salt uten jod. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/#findComment-11954 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otwin Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Hei,edlih. Jeg hadde et innlegg her tidligere om kronisk bihulebet.og fikk svar av dr.Jan Petter Høeg.I tillegg til smertene,hadde jeg også forferdelig lukt av pollyppene,og fikk resept av legevakt antibiotika,addoticin.Jeg fortalte han at jeg hadde begynt å pensle på pollyppene 98%AloeVera-gele,og han mente jeg kunne vente med medisinen for å se om geleen kunne hjelpe.Noe den gjorde.Når det gjelder bihulene i kinn-og-panneben,bruker jeg å holde det åpent ved å skylle med nesehorn,som du får kjøpt på apotek,og er anbefalt av en rekke Ø.N.H.-leger og spesialister.I nesehornet blandes det tre desiliter vann(hudtemperatur) med halv teskje salt uten jod(bruksanvisning følger med paken).Jeg var plaget med ofte bih.bet. før,men har ikke hatt det siden jeg begynte å skylle nesen hver dag.Bra for allergikere,da jeg er plaget med det,også. Men,jeg kan ikke skjønne hva slags lege du har som ikke tar problemet ditt mer seriøst! Få deg heller en annen.Du bør få medisinsk hjelp.I mellomtiden er det verdt å forsøke "nesehornet" for å skylle og åpne bihulene.Husk lunkent vann og salt uten jod. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/#findComment-13058 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otwin Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Hei,edlih. Jeg hadde et innlegg her tidligere om kronisk bihulebet.og fikk svar av dr.Jan Petter Høeg.I tillegg til smertene,hadde jeg også forferdelig lukt av pollyppene,og fikk resept av legevakt antibiotika,addoticin.Jeg fortalte han at jeg hadde begynt å pensle på pollyppene 98%AloeVera-gele,og han mente jeg kunne vente med medisinen for å se om geleen kunne hjelpe.Noe den gjorde.Når det gjelder bihulene i kinn-og-panneben,bruker jeg å holde det åpent ved å skylle med nesehorn,som du får kjøpt på apotek,og er anbefalt av en rekke Ø.N.H.-leger og spesialister.I nesehornet blandes det tre desiliter vann(hudtemperatur) med halv teskje salt uten jod(bruksanvisning følger med paken).Jeg var plaget med ofte bih.bet. før,men har ikke hatt det siden jeg begynte å skylle nesen hver dag.Bra for allergikere,da jeg er plaget med det,også. Men,jeg kan ikke skjønne hva slags lege du har som ikke tar problemet ditt mer seriøst! Få deg heller en annen.Du bør få medisinsk hjelp.I mellomtiden er det verdt å forsøke "nesehornet" for å skylle og åpne bihulene.Husk lunkent vann og salt uten jod. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/#findComment-14162 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otwin Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Hei,edlih. Jeg hadde et innlegg her tidligere om kronisk bihulebet.og fikk svar av dr.Jan Petter Høeg.I tillegg til smertene,hadde jeg også forferdelig lukt av pollyppene,og fikk resept av legevakt antibiotika,addoticin.Jeg fortalte han at jeg hadde begynt å pensle på pollyppene 98%AloeVera-gele,og han mente jeg kunne vente med medisinen for å se om geleen kunne hjelpe.Noe den gjorde.Når det gjelder bihulene i kinn-og-panneben,bruker jeg å holde det åpent ved å skylle med nesehorn,som du får kjøpt på apotek,og er anbefalt av en rekke Ø.N.H.-leger og spesialister.I nesehornet blandes det tre desiliter vann(hudtemperatur) med halv teskje salt uten jod(bruksanvisning følger med paken).Jeg var plaget med ofte bih.bet. før,men har ikke hatt det siden jeg begynte å skylle nesen hver dag.Bra for allergikere,da jeg er plaget med det,også. Men,jeg kan ikke skjønne hva slags lege du har som ikke tar problemet ditt mer seriøst! Få deg heller en annen.Du bør få medisinsk hjelp.I mellomtiden er det verdt å forsøke "nesehornet" for å skylle og åpne bihulene.Husk lunkent vann og salt uten jod. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/#findComment-15266 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otwin Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Hei,edlih. Jeg hadde et innlegg her tidligere om kronisk bihulebet.og fikk svar av dr.Jan Petter Høeg.I tillegg til smertene,hadde jeg også forferdelig lukt av pollyppene,og fikk resept av legevakt antibiotika,addoticin.Jeg fortalte han at jeg hadde begynt å pensle på pollyppene 98%AloeVera-gele,og han mente jeg kunne vente med medisinen for å se om geleen kunne hjelpe.Noe den gjorde.Når det gjelder bihulene i kinn-og-panneben,bruker jeg å holde det åpent ved å skylle med nesehorn,som du får kjøpt på apotek,og er anbefalt av en rekke Ø.N.H.-leger og spesialister.I nesehornet blandes det tre desiliter vann(hudtemperatur) med halv teskje salt uten jod(bruksanvisning følger med paken).Jeg var plaget med ofte bih.bet. før,men har ikke hatt det siden jeg begynte å skylle nesen hver dag.Bra for allergikere,da jeg er plaget med det,også. Men,jeg kan ikke skjønne hva slags lege du har som ikke tar problemet ditt mer seriøst! Få deg heller en annen.Du bør få medisinsk hjelp.I mellomtiden er det verdt å forsøke "nesehornet" for å skylle og åpne bihulene.Husk lunkent vann og salt uten jod. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/#findComment-16370 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otwin Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Hei,edlih. Jeg hadde et innlegg her tidligere om kronisk bihulebet.og fikk svar av dr.Jan Petter Høeg.I tillegg til smertene,hadde jeg også forferdelig lukt av pollyppene,og fikk resept av legevakt antibiotika,addoticin.Jeg fortalte han at jeg hadde begynt å pensle på pollyppene 98%AloeVera-gele,og han mente jeg kunne vente med medisinen for å se om geleen kunne hjelpe.Noe den gjorde.Når det gjelder bihulene i kinn-og-panneben,bruker jeg å holde det åpent ved å skylle med nesehorn,som du får kjøpt på apotek,og er anbefalt av en rekke Ø.N.H.-leger og spesialister.I nesehornet blandes det tre desiliter vann(hudtemperatur) med halv teskje salt uten jod(bruksanvisning følger med paken).Jeg var plaget med ofte bih.bet. før,men har ikke hatt det siden jeg begynte å skylle nesen hver dag.Bra for allergikere,da jeg er plaget med det,også. Men,jeg kan ikke skjønne hva slags lege du har som ikke tar problemet ditt mer seriøst! Få deg heller en annen.Du bør få medisinsk hjelp.I mellomtiden er det verdt å forsøke "nesehornet" for å skylle og åpne bihulene.Husk lunkent vann og salt uten jod. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/#findComment-17474 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otwin Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Hei,edlih. Jeg hadde et innlegg her tidligere om kronisk bihulebet.og fikk svar av dr.Jan Petter Høeg.I tillegg til smertene,hadde jeg også forferdelig lukt av pollyppene,og fikk resept av legevakt antibiotika,addoticin.Jeg fortalte han at jeg hadde begynt å pensle på pollyppene 98%AloeVera-gele,og han mente jeg kunne vente med medisinen for å se om geleen kunne hjelpe.Noe den gjorde.Når det gjelder bihulene i kinn-og-panneben,bruker jeg å holde det åpent ved å skylle med nesehorn,som du får kjøpt på apotek,og er anbefalt av en rekke Ø.N.H.-leger og spesialister.I nesehornet blandes det tre desiliter vann(hudtemperatur) med halv teskje salt uten jod(bruksanvisning følger med paken).Jeg var plaget med ofte bih.bet. før,men har ikke hatt det siden jeg begynte å skylle nesen hver dag.Bra for allergikere,da jeg er plaget med det,også. Men,jeg kan ikke skjønne hva slags lege du har som ikke tar problemet ditt mer seriøst! Få deg heller en annen.Du bør få medisinsk hjelp.I mellomtiden er det verdt å forsøke "nesehornet" for å skylle og åpne bihulene.Husk lunkent vann og salt uten jod. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/#findComment-18578 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otwin Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Hei,edlih. Jeg hadde et innlegg her tidligere om kronisk bihulebet.og fikk svar av dr.Jan Petter Høeg.I tillegg til smertene,hadde jeg også forferdelig lukt av pollyppene,og fikk resept av legevakt antibiotika,addoticin.Jeg fortalte han at jeg hadde begynt å pensle på pollyppene 98%AloeVera-gele,og han mente jeg kunne vente med medisinen for å se om geleen kunne hjelpe.Noe den gjorde.Når det gjelder bihulene i kinn-og-panneben,bruker jeg å holde det åpent ved å skylle med nesehorn,som du får kjøpt på apotek,og er anbefalt av en rekke Ø.N.H.-leger og spesialister.I nesehornet blandes det tre desiliter vann(hudtemperatur) med halv teskje salt uten jod(bruksanvisning følger med paken).Jeg var plaget med ofte bih.bet. før,men har ikke hatt det siden jeg begynte å skylle nesen hver dag.Bra for allergikere,da jeg er plaget med det,også. Men,jeg kan ikke skjønne hva slags lege du har som ikke tar problemet ditt mer seriøst! Få deg heller en annen.Du bør få medisinsk hjelp.I mellomtiden er det verdt å forsøke "nesehornet" for å skylle og åpne bihulene.Husk lunkent vann og salt uten jod. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/#findComment-19682 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.