Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Kjære edlih. Jeg synes det høres ut som om denne bihulen kanskje kan trenge videre behandling,evt.med antibiotika,og at det ved behov gjøres en kontroll CT for å se at alt er blitt i orden.Hvis plagene ikke gir seg,kan det være øre-nese-hals legens oppgave å se videre på dette,ift.å finne ut om det er en spesiell årsak til plagene dine.CRP behøver ikke være forhøyet ved bihulebetennelse. -Sinusitt er like mye en klinsk diagnose,hvor blodprøvene ikke nødvendigvis forteller den hele sannhet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/page/2/#findComment-9895 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Kjære edlih. Jeg synes det høres ut som om denne bihulen kanskje kan trenge videre behandling,evt.med antibiotika,og at det ved behov gjøres en kontroll CT for å se at alt er blitt i orden.Hvis plagene ikke gir seg,kan det være øre-nese-hals legens oppgave å se videre på dette,ift.å finne ut om det er en spesiell årsak til plagene dine.CRP behøver ikke være forhøyet ved bihulebetennelse. -Sinusitt er like mye en klinsk diagnose,hvor blodprøvene ikke nødvendigvis forteller den hele sannhet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/page/2/#findComment-10999 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Kjære edlih. Jeg synes det høres ut som om denne bihulen kanskje kan trenge videre behandling,evt.med antibiotika,og at det ved behov gjøres en kontroll CT for å se at alt er blitt i orden.Hvis plagene ikke gir seg,kan det være øre-nese-hals legens oppgave å se videre på dette,ift.å finne ut om det er en spesiell årsak til plagene dine.CRP behøver ikke være forhøyet ved bihulebetennelse. -Sinusitt er like mye en klinsk diagnose,hvor blodprøvene ikke nødvendigvis forteller den hele sannhet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/page/2/#findComment-12103 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Kjære edlih. Jeg synes det høres ut som om denne bihulen kanskje kan trenge videre behandling,evt.med antibiotika,og at det ved behov gjøres en kontroll CT for å se at alt er blitt i orden.Hvis plagene ikke gir seg,kan det være øre-nese-hals legens oppgave å se videre på dette,ift.å finne ut om det er en spesiell årsak til plagene dine.CRP behøver ikke være forhøyet ved bihulebetennelse. -Sinusitt er like mye en klinsk diagnose,hvor blodprøvene ikke nødvendigvis forteller den hele sannhet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/page/2/#findComment-13207 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Kjære edlih. Jeg synes det høres ut som om denne bihulen kanskje kan trenge videre behandling,evt.med antibiotika,og at det ved behov gjøres en kontroll CT for å se at alt er blitt i orden.Hvis plagene ikke gir seg,kan det være øre-nese-hals legens oppgave å se videre på dette,ift.å finne ut om det er en spesiell årsak til plagene dine.CRP behøver ikke være forhøyet ved bihulebetennelse. -Sinusitt er like mye en klinsk diagnose,hvor blodprøvene ikke nødvendigvis forteller den hele sannhet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/page/2/#findComment-14311 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Kjære edlih. Jeg synes det høres ut som om denne bihulen kanskje kan trenge videre behandling,evt.med antibiotika,og at det ved behov gjøres en kontroll CT for å se at alt er blitt i orden.Hvis plagene ikke gir seg,kan det være øre-nese-hals legens oppgave å se videre på dette,ift.å finne ut om det er en spesiell årsak til plagene dine.CRP behøver ikke være forhøyet ved bihulebetennelse. -Sinusitt er like mye en klinsk diagnose,hvor blodprøvene ikke nødvendigvis forteller den hele sannhet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/page/2/#findComment-15415 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Kjære edlih. Jeg synes det høres ut som om denne bihulen kanskje kan trenge videre behandling,evt.med antibiotika,og at det ved behov gjøres en kontroll CT for å se at alt er blitt i orden.Hvis plagene ikke gir seg,kan det være øre-nese-hals legens oppgave å se videre på dette,ift.å finne ut om det er en spesiell årsak til plagene dine.CRP behøver ikke være forhøyet ved bihulebetennelse. -Sinusitt er like mye en klinsk diagnose,hvor blodprøvene ikke nødvendigvis forteller den hele sannhet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/page/2/#findComment-16519 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Kjære edlih. Jeg synes det høres ut som om denne bihulen kanskje kan trenge videre behandling,evt.med antibiotika,og at det ved behov gjøres en kontroll CT for å se at alt er blitt i orden.Hvis plagene ikke gir seg,kan det være øre-nese-hals legens oppgave å se videre på dette,ift.å finne ut om det er en spesiell årsak til plagene dine.CRP behøver ikke være forhøyet ved bihulebetennelse. -Sinusitt er like mye en klinsk diagnose,hvor blodprøvene ikke nødvendigvis forteller den hele sannhet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/page/2/#findComment-17623 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Kjære edlih. Jeg synes det høres ut som om denne bihulen kanskje kan trenge videre behandling,evt.med antibiotika,og at det ved behov gjøres en kontroll CT for å se at alt er blitt i orden.Hvis plagene ikke gir seg,kan det være øre-nese-hals legens oppgave å se videre på dette,ift.å finne ut om det er en spesiell årsak til plagene dine.CRP behøver ikke være forhøyet ved bihulebetennelse. -Sinusitt er like mye en klinsk diagnose,hvor blodprøvene ikke nødvendigvis forteller den hele sannhet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/page/2/#findComment-18727 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 21. august 2000 Del Skrevet 21. august 2000 Kjære edlih. Jeg synes det høres ut som om denne bihulen kanskje kan trenge videre behandling,evt.med antibiotika,og at det ved behov gjøres en kontroll CT for å se at alt er blitt i orden.Hvis plagene ikke gir seg,kan det være øre-nese-hals legens oppgave å se videre på dette,ift.å finne ut om det er en spesiell årsak til plagene dine.CRP behøver ikke være forhøyet ved bihulebetennelse. -Sinusitt er like mye en klinsk diagnose,hvor blodprøvene ikke nødvendigvis forteller den hele sannhet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/page/2/#findComment-19831 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jostedalsrypa Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Hei,edlih. Jeg hadde et innlegg her tidligere om kronisk bihulebet.og fikk svar av dr.Jan Petter Høeg.I tillegg til smertene,hadde jeg også forferdelig lukt av pollyppene,og fikk resept av legevakt antibiotika,addoticin.Jeg fortalte han at jeg hadde begynt å pensle på pollyppene 98%AloeVera-gele,og han mente jeg kunne vente med medisinen for å se om geleen kunne hjelpe.Noe den gjorde.Når det gjelder bihulene i kinn-og-panneben,bruker jeg å holde det åpent ved å skylle med nesehorn,som du får kjøpt på apotek,og er anbefalt av en rekke Ø.N.H.-leger og spesialister.I nesehornet blandes det tre desiliter vann(hudtemperatur) med halv teskje salt uten jod(bruksanvisning følger med paken).Jeg var plaget med ofte bih.bet. før,men har ikke hatt det siden jeg begynte å skylle nesen hver dag.Bra for allergikere,da jeg er plaget med det,også. Men,jeg kan ikke skjønne hva slags lege du har som ikke tar problemet ditt mer seriøst! Få deg heller en annen.Du bør få medisinsk hjelp.I mellomtiden er det verdt å forsøke "nesehornet" for å skylle og åpne bihulene.Husk lunkent vann og salt uten jod. Lykke til! Jeg har også kronosk bih.bet.I ca 20-25 år. Bruker Nasonexdethjelper meg. Blir det skikkelig tett, får jeg antibiotika. Har tatt CT- der viste det seg at jeg ikke har pannehuler i det hele tatt. Noe svar på det fikk jeg ikke. Kan noen svare meg på det, er sånt naturlig ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/page/2/#findComment-10128 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jostedalsrypa Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Hei,edlih. Jeg hadde et innlegg her tidligere om kronisk bihulebet.og fikk svar av dr.Jan Petter Høeg.I tillegg til smertene,hadde jeg også forferdelig lukt av pollyppene,og fikk resept av legevakt antibiotika,addoticin.Jeg fortalte han at jeg hadde begynt å pensle på pollyppene 98%AloeVera-gele,og han mente jeg kunne vente med medisinen for å se om geleen kunne hjelpe.Noe den gjorde.Når det gjelder bihulene i kinn-og-panneben,bruker jeg å holde det åpent ved å skylle med nesehorn,som du får kjøpt på apotek,og er anbefalt av en rekke Ø.N.H.-leger og spesialister.I nesehornet blandes det tre desiliter vann(hudtemperatur) med halv teskje salt uten jod(bruksanvisning følger med paken).Jeg var plaget med ofte bih.bet. før,men har ikke hatt det siden jeg begynte å skylle nesen hver dag.Bra for allergikere,da jeg er plaget med det,også. Men,jeg kan ikke skjønne hva slags lege du har som ikke tar problemet ditt mer seriøst! Få deg heller en annen.Du bør få medisinsk hjelp.I mellomtiden er det verdt å forsøke "nesehornet" for å skylle og åpne bihulene.Husk lunkent vann og salt uten jod. Lykke til! Jeg har også kronosk bih.bet.I ca 20-25 år. Bruker Nasonexdethjelper meg. Blir det skikkelig tett, får jeg antibiotika. Har tatt CT- der viste det seg at jeg ikke har pannehuler i det hele tatt. Noe svar på det fikk jeg ikke. Kan noen svare meg på det, er sånt naturlig ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/page/2/#findComment-11232 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jostedalsrypa Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Hei,edlih. Jeg hadde et innlegg her tidligere om kronisk bihulebet.og fikk svar av dr.Jan Petter Høeg.I tillegg til smertene,hadde jeg også forferdelig lukt av pollyppene,og fikk resept av legevakt antibiotika,addoticin.Jeg fortalte han at jeg hadde begynt å pensle på pollyppene 98%AloeVera-gele,og han mente jeg kunne vente med medisinen for å se om geleen kunne hjelpe.Noe den gjorde.Når det gjelder bihulene i kinn-og-panneben,bruker jeg å holde det åpent ved å skylle med nesehorn,som du får kjøpt på apotek,og er anbefalt av en rekke Ø.N.H.-leger og spesialister.I nesehornet blandes det tre desiliter vann(hudtemperatur) med halv teskje salt uten jod(bruksanvisning følger med paken).Jeg var plaget med ofte bih.bet. før,men har ikke hatt det siden jeg begynte å skylle nesen hver dag.Bra for allergikere,da jeg er plaget med det,også. Men,jeg kan ikke skjønne hva slags lege du har som ikke tar problemet ditt mer seriøst! Få deg heller en annen.Du bør få medisinsk hjelp.I mellomtiden er det verdt å forsøke "nesehornet" for å skylle og åpne bihulene.Husk lunkent vann og salt uten jod. Lykke til! Jeg har også kronosk bih.bet.I ca 20-25 år. Bruker Nasonexdethjelper meg. Blir det skikkelig tett, får jeg antibiotika. Har tatt CT- der viste det seg at jeg ikke har pannehuler i det hele tatt. Noe svar på det fikk jeg ikke. Kan noen svare meg på det, er sånt naturlig ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/page/2/#findComment-12336 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jostedalsrypa Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Hei,edlih. Jeg hadde et innlegg her tidligere om kronisk bihulebet.og fikk svar av dr.Jan Petter Høeg.I tillegg til smertene,hadde jeg også forferdelig lukt av pollyppene,og fikk resept av legevakt antibiotika,addoticin.Jeg fortalte han at jeg hadde begynt å pensle på pollyppene 98%AloeVera-gele,og han mente jeg kunne vente med medisinen for å se om geleen kunne hjelpe.Noe den gjorde.Når det gjelder bihulene i kinn-og-panneben,bruker jeg å holde det åpent ved å skylle med nesehorn,som du får kjøpt på apotek,og er anbefalt av en rekke Ø.N.H.-leger og spesialister.I nesehornet blandes det tre desiliter vann(hudtemperatur) med halv teskje salt uten jod(bruksanvisning følger med paken).Jeg var plaget med ofte bih.bet. før,men har ikke hatt det siden jeg begynte å skylle nesen hver dag.Bra for allergikere,da jeg er plaget med det,også. Men,jeg kan ikke skjønne hva slags lege du har som ikke tar problemet ditt mer seriøst! Få deg heller en annen.Du bør få medisinsk hjelp.I mellomtiden er det verdt å forsøke "nesehornet" for å skylle og åpne bihulene.Husk lunkent vann og salt uten jod. Lykke til! Jeg har også kronosk bih.bet.I ca 20-25 år. Bruker Nasonexdethjelper meg. Blir det skikkelig tett, får jeg antibiotika. Har tatt CT- der viste det seg at jeg ikke har pannehuler i det hele tatt. Noe svar på det fikk jeg ikke. Kan noen svare meg på det, er sånt naturlig ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/page/2/#findComment-13440 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jostedalsrypa Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Hei,edlih. Jeg hadde et innlegg her tidligere om kronisk bihulebet.og fikk svar av dr.Jan Petter Høeg.I tillegg til smertene,hadde jeg også forferdelig lukt av pollyppene,og fikk resept av legevakt antibiotika,addoticin.Jeg fortalte han at jeg hadde begynt å pensle på pollyppene 98%AloeVera-gele,og han mente jeg kunne vente med medisinen for å se om geleen kunne hjelpe.Noe den gjorde.Når det gjelder bihulene i kinn-og-panneben,bruker jeg å holde det åpent ved å skylle med nesehorn,som du får kjøpt på apotek,og er anbefalt av en rekke Ø.N.H.-leger og spesialister.I nesehornet blandes det tre desiliter vann(hudtemperatur) med halv teskje salt uten jod(bruksanvisning følger med paken).Jeg var plaget med ofte bih.bet. før,men har ikke hatt det siden jeg begynte å skylle nesen hver dag.Bra for allergikere,da jeg er plaget med det,også. Men,jeg kan ikke skjønne hva slags lege du har som ikke tar problemet ditt mer seriøst! Få deg heller en annen.Du bør få medisinsk hjelp.I mellomtiden er det verdt å forsøke "nesehornet" for å skylle og åpne bihulene.Husk lunkent vann og salt uten jod. Lykke til! Jeg har også kronosk bih.bet.I ca 20-25 år. Bruker Nasonexdethjelper meg. Blir det skikkelig tett, får jeg antibiotika. Har tatt CT- der viste det seg at jeg ikke har pannehuler i det hele tatt. Noe svar på det fikk jeg ikke. Kan noen svare meg på det, er sånt naturlig ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/page/2/#findComment-14544 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jostedalsrypa Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Hei,edlih. Jeg hadde et innlegg her tidligere om kronisk bihulebet.og fikk svar av dr.Jan Petter Høeg.I tillegg til smertene,hadde jeg også forferdelig lukt av pollyppene,og fikk resept av legevakt antibiotika,addoticin.Jeg fortalte han at jeg hadde begynt å pensle på pollyppene 98%AloeVera-gele,og han mente jeg kunne vente med medisinen for å se om geleen kunne hjelpe.Noe den gjorde.Når det gjelder bihulene i kinn-og-panneben,bruker jeg å holde det åpent ved å skylle med nesehorn,som du får kjøpt på apotek,og er anbefalt av en rekke Ø.N.H.-leger og spesialister.I nesehornet blandes det tre desiliter vann(hudtemperatur) med halv teskje salt uten jod(bruksanvisning følger med paken).Jeg var plaget med ofte bih.bet. før,men har ikke hatt det siden jeg begynte å skylle nesen hver dag.Bra for allergikere,da jeg er plaget med det,også. Men,jeg kan ikke skjønne hva slags lege du har som ikke tar problemet ditt mer seriøst! Få deg heller en annen.Du bør få medisinsk hjelp.I mellomtiden er det verdt å forsøke "nesehornet" for å skylle og åpne bihulene.Husk lunkent vann og salt uten jod. Lykke til! Jeg har også kronosk bih.bet.I ca 20-25 år. Bruker Nasonexdethjelper meg. Blir det skikkelig tett, får jeg antibiotika. Har tatt CT- der viste det seg at jeg ikke har pannehuler i det hele tatt. Noe svar på det fikk jeg ikke. Kan noen svare meg på det, er sånt naturlig ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/page/2/#findComment-15648 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jostedalsrypa Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Hei,edlih. Jeg hadde et innlegg her tidligere om kronisk bihulebet.og fikk svar av dr.Jan Petter Høeg.I tillegg til smertene,hadde jeg også forferdelig lukt av pollyppene,og fikk resept av legevakt antibiotika,addoticin.Jeg fortalte han at jeg hadde begynt å pensle på pollyppene 98%AloeVera-gele,og han mente jeg kunne vente med medisinen for å se om geleen kunne hjelpe.Noe den gjorde.Når det gjelder bihulene i kinn-og-panneben,bruker jeg å holde det åpent ved å skylle med nesehorn,som du får kjøpt på apotek,og er anbefalt av en rekke Ø.N.H.-leger og spesialister.I nesehornet blandes det tre desiliter vann(hudtemperatur) med halv teskje salt uten jod(bruksanvisning følger med paken).Jeg var plaget med ofte bih.bet. før,men har ikke hatt det siden jeg begynte å skylle nesen hver dag.Bra for allergikere,da jeg er plaget med det,også. Men,jeg kan ikke skjønne hva slags lege du har som ikke tar problemet ditt mer seriøst! Få deg heller en annen.Du bør få medisinsk hjelp.I mellomtiden er det verdt å forsøke "nesehornet" for å skylle og åpne bihulene.Husk lunkent vann og salt uten jod. Lykke til! Jeg har også kronosk bih.bet.I ca 20-25 år. Bruker Nasonexdethjelper meg. Blir det skikkelig tett, får jeg antibiotika. Har tatt CT- der viste det seg at jeg ikke har pannehuler i det hele tatt. Noe svar på det fikk jeg ikke. Kan noen svare meg på det, er sånt naturlig ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/page/2/#findComment-16752 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jostedalsrypa Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Hei,edlih. Jeg hadde et innlegg her tidligere om kronisk bihulebet.og fikk svar av dr.Jan Petter Høeg.I tillegg til smertene,hadde jeg også forferdelig lukt av pollyppene,og fikk resept av legevakt antibiotika,addoticin.Jeg fortalte han at jeg hadde begynt å pensle på pollyppene 98%AloeVera-gele,og han mente jeg kunne vente med medisinen for å se om geleen kunne hjelpe.Noe den gjorde.Når det gjelder bihulene i kinn-og-panneben,bruker jeg å holde det åpent ved å skylle med nesehorn,som du får kjøpt på apotek,og er anbefalt av en rekke Ø.N.H.-leger og spesialister.I nesehornet blandes det tre desiliter vann(hudtemperatur) med halv teskje salt uten jod(bruksanvisning følger med paken).Jeg var plaget med ofte bih.bet. før,men har ikke hatt det siden jeg begynte å skylle nesen hver dag.Bra for allergikere,da jeg er plaget med det,også. Men,jeg kan ikke skjønne hva slags lege du har som ikke tar problemet ditt mer seriøst! Få deg heller en annen.Du bør få medisinsk hjelp.I mellomtiden er det verdt å forsøke "nesehornet" for å skylle og åpne bihulene.Husk lunkent vann og salt uten jod. Lykke til! Jeg har også kronosk bih.bet.I ca 20-25 år. Bruker Nasonexdethjelper meg. Blir det skikkelig tett, får jeg antibiotika. Har tatt CT- der viste det seg at jeg ikke har pannehuler i det hele tatt. Noe svar på det fikk jeg ikke. Kan noen svare meg på det, er sånt naturlig ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/page/2/#findComment-17856 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jostedalsrypa Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Hei,edlih. Jeg hadde et innlegg her tidligere om kronisk bihulebet.og fikk svar av dr.Jan Petter Høeg.I tillegg til smertene,hadde jeg også forferdelig lukt av pollyppene,og fikk resept av legevakt antibiotika,addoticin.Jeg fortalte han at jeg hadde begynt å pensle på pollyppene 98%AloeVera-gele,og han mente jeg kunne vente med medisinen for å se om geleen kunne hjelpe.Noe den gjorde.Når det gjelder bihulene i kinn-og-panneben,bruker jeg å holde det åpent ved å skylle med nesehorn,som du får kjøpt på apotek,og er anbefalt av en rekke Ø.N.H.-leger og spesialister.I nesehornet blandes det tre desiliter vann(hudtemperatur) med halv teskje salt uten jod(bruksanvisning følger med paken).Jeg var plaget med ofte bih.bet. før,men har ikke hatt det siden jeg begynte å skylle nesen hver dag.Bra for allergikere,da jeg er plaget med det,også. Men,jeg kan ikke skjønne hva slags lege du har som ikke tar problemet ditt mer seriøst! Få deg heller en annen.Du bør få medisinsk hjelp.I mellomtiden er det verdt å forsøke "nesehornet" for å skylle og åpne bihulene.Husk lunkent vann og salt uten jod. Lykke til! Jeg har også kronosk bih.bet.I ca 20-25 år. Bruker Nasonexdethjelper meg. Blir det skikkelig tett, får jeg antibiotika. Har tatt CT- der viste det seg at jeg ikke har pannehuler i det hele tatt. Noe svar på det fikk jeg ikke. Kan noen svare meg på det, er sånt naturlig ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/page/2/#findComment-18960 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jostedalsrypa Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Hei,edlih. Jeg hadde et innlegg her tidligere om kronisk bihulebet.og fikk svar av dr.Jan Petter Høeg.I tillegg til smertene,hadde jeg også forferdelig lukt av pollyppene,og fikk resept av legevakt antibiotika,addoticin.Jeg fortalte han at jeg hadde begynt å pensle på pollyppene 98%AloeVera-gele,og han mente jeg kunne vente med medisinen for å se om geleen kunne hjelpe.Noe den gjorde.Når det gjelder bihulene i kinn-og-panneben,bruker jeg å holde det åpent ved å skylle med nesehorn,som du får kjøpt på apotek,og er anbefalt av en rekke Ø.N.H.-leger og spesialister.I nesehornet blandes det tre desiliter vann(hudtemperatur) med halv teskje salt uten jod(bruksanvisning følger med paken).Jeg var plaget med ofte bih.bet. før,men har ikke hatt det siden jeg begynte å skylle nesen hver dag.Bra for allergikere,da jeg er plaget med det,også. Men,jeg kan ikke skjønne hva slags lege du har som ikke tar problemet ditt mer seriøst! Få deg heller en annen.Du bør få medisinsk hjelp.I mellomtiden er det verdt å forsøke "nesehornet" for å skylle og åpne bihulene.Husk lunkent vann og salt uten jod. Lykke til! Jeg har også kronosk bih.bet.I ca 20-25 år. Bruker Nasonexdethjelper meg. Blir det skikkelig tett, får jeg antibiotika. Har tatt CT- der viste det seg at jeg ikke har pannehuler i det hele tatt. Noe svar på det fikk jeg ikke. Kan noen svare meg på det, er sånt naturlig ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2662-kronisk-bihulebetennelse/page/2/#findComment-20064 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.