Gå til innhold

Stillinger ved analsex

Anbefalte innlegg

Gjest Mr Burns
Skrevet

Lurer på hva som er vanlige stillinger ved analsex?

For en gutt som ikke har hatt analsex er det best om han trenger inn i henne eller at hun setter seg ned på ham?

Hva slags stillinger bruker/liker dere?

Skrevet

Jeg er jente da, men jeg foretrekker at han trenger inn i meg bakfra. Har prøvd å sitte oppå også men siden det må gjøres ganske sakte og forsiktig synes jeg det kan bli litt klønete å sitte oppå i begynnelsen.

Gjest little miss story
Skrevet

Jeg er jente da, men jeg foretrekker at han trenger inn i meg bakfra. Har prøvd å sitte oppå også men siden det må gjøres ganske sakte og forsiktig synes jeg det kan bli litt klønete å sitte oppå i begynnelsen.

Her i huset synes vi det er best når vi ligger på siden. Men han liker det nok best i doggy, mens jeg kjører hardt på;) strapon er tingen hehe.

Skrevet

Har bare kjørt bakfra. Opphissende å se pikken min støtes inn i det velsmurte hullet mmmh.

Skrevet

Her i huset synes vi det er best når vi ligger på siden. Men han liker det nok best i doggy, mens jeg kjører hardt på;) strapon er tingen hehe.

(...)

*klør meg litt i huet*

(...)

...åja sånn ja, at du kjører han! hehe

tok litt tid før jeg forstod det. er litt treig av og til ;)

Skrevet

Vi bruker stort sett doggi. Men om jeg bruker en vibrator der bak, blir det som regel til at jeg setter meg oppå den og "rir" den.

Tror uansett det er viktig at det er kvinnen som styrer løpet, at hun jukker bakover i rett tempo for henne.

Skrevet

(...)

*klør meg litt i huet*

(...)

...åja sånn ja, at du kjører han! hehe

tok litt tid før jeg forstod det. er litt treig av og til ;)

Hei.

Hva menes med strapon?

Skrevet

Hei.

Hva menes med strapon?

rett og slett en juksepenis med stropper som en dame kan ta på seg for å kunne gjøre det samme som mannen gjør med dama...

Skrevet

rett og slett en juksepenis med stropper som en dame kan ta på seg for å kunne gjøre det samme som mannen gjør med dama...

eh.. at dama trenger en jukse penis inn i rompa til mannen sin?*LOL*

Skrevet

eh.. at dama trenger en jukse penis inn i rompa til mannen sin?*LOL*

jepp. noen liker kaffe, andre liker te...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Foretrekker variasjon, men trives spesielt godt i analmisjonær med beina på nakken.

Det er noe med det visuelle i denne stillingen, og full tilgang til andre godsaker.

Gjest MR.Einstein
Skrevet

ehhhh....er det INGEN som har såpass IQ til å skjønne at det analen skal brukes til er å bæsje med?????????????????

Skrevet

ehhhh....er det INGEN som har såpass IQ til å skjønne at det analen skal brukes til er å bæsje med?????????????????

Analsex er knusedeilig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...