vitami Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 disse symptomene har jeg. Hva feiler jeg.Etter å ha trent teningsapparater i 10 år orker jeg knapt sette meg på en sykkel men legen har ikke funnet ut noe enda. Jeg har blå ringer under øynene og ser kjempedårlig ut. Matlysten og vekten er normal. Men det føles som jeg har en form for betennelse i ryggen hvor varme lindrer smertene. Stiv i ryggen og brystkassa. Har prøvd slik massasjestol for å løsne muskulaturen, men i det siste har jeg blitt kvalm av det. Jeg føler meg helt låst.Har du noen teori om hva jeg feiler?Har tatt ekg og blodprøver uten annet svar enn at jeg har jernmangel.Legen ba meg kutte ut jernpreparatet jeg har brukt i noen måneder.Alt blir et ork og det er et slit å ha det sånn. Jeg er ikke deprimert som person så det er ikke årsaken. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/266357-svimmel-jernmangel-fryser-trett-og-h%C3%B8y-puls/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.