anubia Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Fikk operert bort en kule øverst i skjedeveggen for 3 mnd. siden. Før operasjonen ble jeg undersøkt av gynekolog og når han trykket på kula gjorde det vondt og strålte nedover i foten. Etter operasjonen gikk det greit ca. 1 uke så begynte det å gjøre mere og mer vondt. Tilslutt klaret jeg ikke å sitte rolig og jobbe og gikk til legen. Det ble tatt prøve på om det kunne være oppstått en betennelse etter operasjonen, men alt var i orden. Smerten er veldig lokal i området som er operert og den er tannpinelignende med dunkende følelse når den er på det sterkeste. I tillegg har jeg en generell sviende pms-aktig ubehag over korsryggen som blir dempet når jeg ligger rolig og om natten. Kan det virkelig bare være postoperative smerter og i så fall hvor lang tid kan det vare? Bruker Paralgin Forte som smertestillende for å kunne være i jobb. Burde jeg be om ny time hos gynekolog? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/266378-smerter-etter-operasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.