Gå til innhold

Til dere som har hatt festeblødning ...

Anbefalte innlegg

Gjest snusmumerikke

Tror kanskje jeg hadde en festeblødning for en uke siden.Venter mens torsdag.

Men så er det det at jeg har jo ingen andre symptomer!! Hadde intense smerter før denne blødningen, som var nøyaktig en uke etter eggløsning, men etter det har det roet seg...Så dermed er det klart jeg er usikker her.

Det jeg lurer på er om dere som hadde festeblødning, fikk andre symptomer også FØR forventet mens eller ble det med blødningen?

Bare nysgjerrig.

Jeg har nå mye mindre mens-symptomer enn jeg pleier. Kun litt smerter i underlivet som kom i dag. Pleier også få vond korsrygg, men den er uteblitt. Har vært kvalm siden den blødningen....men det er altså alt.

Forundrer meg ikke om mensen kommer likevel- sukk - men uansett så lurer jeg på dere andre. Håper på svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266389-til-dere-som-har-hatt-festebl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt festeblødning med alle mine 3, men den har kommet ca når jeg ventet mensen.

Jeg vil ikke tro at en blødning som kommer 1,5 uke før mensen er festeblødning. Da heller en eggløsningsblødning på en litt forsinket eggløsning.

Gjest pernillius

Jeg har hatt festeblødning med alle mine 3, men den har kommet ca når jeg ventet mensen.

Jeg vil ikke tro at en blødning som kommer 1,5 uke før mensen er festeblødning. Da heller en eggløsningsblødning på en litt forsinket eggløsning.

I følge alt jeg har kommet over om dette, så er festeblødning en liten blødning blandet med utflod eller litt brunrosa utflod, mellom 6-10 dager etter eggløsning. Å ha en slik blødning en uke etter eggløsning som trådstarter skriver, kan så absolutt være en festeblødning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...