Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det bare kjøtt i ren form hun ikke får ned? Gjelder det også f.eks pølser, kjøttkaker og annen farsemat, kjøttdeig og sånt?

Det gjelder egentlig all kjøtt, men ikke pølse og bacon. Dette kan hun ta uten problemer. Ellers sliter hun med kjøttprodukter generelt.De andre jentene våre har ikke dette problemet

Er jenta frisk ellers?

Jeg har en sykdom som gjør at jeg må spise lavproteiner og jeg blir syk av kjøtt. Og sånn har det vært fra jeg var liten.

Hun er ikke syk ellers. En frisk og rask jente. Pølse og bacan går ned ok. Men ellers er det brekninger. Egentlig nærmest før maten er kommet ned i magen.

Er jenta frisk ellers?

Jeg har en sykdom som gjør at jeg må spise lavproteiner og jeg blir syk av kjøtt. Og sånn har det vært fra jeg var liten.

Hvordan fortoner det seg for deg når du er syk? Var du syk som liten også da du spiste kjøtt? Hvordan fant du ut at det måtte være noe ang. kjøtt?

Annonse

Det gjelder egentlig all kjøtt, men ikke pølse og bacon. Dette kan hun ta uten problemer. Ellers sliter hun med kjøttprodukter generelt.De andre jentene våre har ikke dette problemet

Jeg har ikke noe godt svar annet enn at unger ofte syns rent kjøtt blir for seigt. Men det rimer jo ikke hvis alt kjøtt kommer i retur.

Gutten min kastet opp stadig vekk, gjerne i forbindelse med at han spiste brød. Det viste seg å komme av altfor store mandler i halsen. Du kan jo titte ned i halsen hennes og se om mandlene er store. Hvis de er det bør hun undersøkes av lege.

hidi, the scorpion

Jeg kjenner meg veldig godt igjen! Jeg klarte ikke å tygge kjøtt, jeg brakk meg, det smakte forferdelig...Foreldrene mine mente jeg måtte spise kjøtt, så jeg forsøkte og forsøkte, mens kjøttet vokste til et berg i munnen min. Et berg av kjøtt er pyton å svelge...

For meg gjaldt det kun rent kjøtt. Jeg var 5-6 år gammel og ble sendt fra lege til lege, til sykehus og til lege igjen. Det feilte meg ingenting, så til slutt fikk jeg endelig lov til å la være å spise kjøtt. Måtte ta noen vitaminer i stedet, men husker enda min store lettelse..

Ikke tving jenta til å spise kjøtt, spør heller legen hva slags tilskudd hun kan få eller annen mat, hun kan spise.

Jeg vokste det av meg i 12 års alderen, og i dag elsker jeg kjøtt...

Jeg kjenner meg veldig godt igjen! Jeg klarte ikke å tygge kjøtt, jeg brakk meg, det smakte forferdelig...Foreldrene mine mente jeg måtte spise kjøtt, så jeg forsøkte og forsøkte, mens kjøttet vokste til et berg i munnen min. Et berg av kjøtt er pyton å svelge...

For meg gjaldt det kun rent kjøtt. Jeg var 5-6 år gammel og ble sendt fra lege til lege, til sykehus og til lege igjen. Det feilte meg ingenting, så til slutt fikk jeg endelig lov til å la være å spise kjøtt. Måtte ta noen vitaminer i stedet, men husker enda min store lettelse..

Ikke tving jenta til å spise kjøtt, spør heller legen hva slags tilskudd hun kan få eller annen mat, hun kan spise.

Jeg vokste det av meg i 12 års alderen, og i dag elsker jeg kjøtt...

Tusen, tusen takk for det. Det var godt å høre. Da er det jo håp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...