Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var hos gynokolog igår. Da hun tok ultralyd viste det ett hulrom i livmoren, hun tok 4 bilder av den. Og snakket ikke videre om det. Jeg er kun 3 dager på overtid så hvis jeg hadde vært gravid så hadde det ikke vist noe stort foster. Gynokologen var sur og ekstremt dømmende fordi jeg ikke bruker prevensjon. Så jeg turde ikke spørre noe om noen ting. Fikk ikke med meg så mye på skjermen, men så at hun tok mål. Samles blod i livmor før mens, kan det bety bare det at mensen er litt forsinket?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266473-kan-jeg-v%C3%A6re-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest amirasen

I en slik situasjon hadde jeg aldri funnet meg i. Om du bruker prevensjon eller ei, er det kun din sak og ingen lege har noe med det å gjøre. Hva er vitsen med å gå til gynekolog hvis du ikke får svar på noenting? Og hennes oppgave er faktisk å informere deg om funnet,hva hun mener har ingenting å si.Men, ang spørsmålet ditt,

du skriver ingenting om evt symptomer, gikk du til gynekolog pga mistenke om graviditet, eller? Et hullrom på ultralyd kan jo være absolutt alt og ingenting.

I en slik situasjon hadde jeg aldri funnet meg i. Om du bruker prevensjon eller ei, er det kun din sak og ingen lege har noe med det å gjøre. Hva er vitsen med å gå til gynekolog hvis du ikke får svar på noenting? Og hennes oppgave er faktisk å informere deg om funnet,hva hun mener har ingenting å si.Men, ang spørsmålet ditt,

du skriver ingenting om evt symptomer, gikk du til gynekolog pga mistenke om graviditet, eller? Et hullrom på ultralyd kan jo være absolutt alt og ingenting.

Vet at jeg urinveisinf. Og går nå på kur. Men jeg har ømme bryster, små stikkninger i underlivet. Grunnen til at jeg bestillte time til gynokolog var for å sjekke at alt var ok der nede og det at jeg hadde litt smerter i tide og utide, jeg bestillte jo denne timen for 3 måneder siden. Jeg har store planer om å klage til legen og høre om han kan få tak i bildene og si meg hva han ser. Kanskje jeg da får noen svar. Har jo tatt graviditets test, men den har vist negativ. Men det kan forsatt være for tidlig...

Tusen takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...